×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۹۰۰۰ نفر در پادگان‌های استان بوشهر آموزش مهارتی دیدند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۹ هزار نفر در پادگان‌های استان بوشهر آموزش مهارتی دیدند.

به گزارش مهر، عبدالمجید دراهکی صبح شنبه در نشست توانمندسازی پرسنل وظیفه نیروی های مسلح استان بوشهر اظهار داشت: توانمندسازی نیروهای جوان را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های متنوعی برگزار می شود.

وی به برگزاری دوره‌های مختلف مهارت‌آموزی برای سربازان اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته برای آموزش سه هزار و ۱۵۰ نفر در پادگان‌های استان تعهد داشتیم که آموزش به پنج هزار و ۵۰۰ نفر انجام شد.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به ارائه این آموزش‌ها در ۱۷ یگان نظامی و ۶۵ کارگاه آموزشی خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها با استفاده از ظرفیت ۴۹ مربی سازمان آموزش فنی و حرفه ای انجام گرفته است.

وی با اشاره به ارائه این آموزش‌ها در نیروی انتظامی، نیروی هوایی، نیروی دریایی سپاه و ارتش و سپاه امام صادق استان بوشهر بیان کرد: این برنامه‌های آموزشی در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، دیر، دیلم، کنگان، جم، تنگستان و دشتی اجرا شده است.

دراهکی اضافه کرد: تعهد امسال آموزش در پادگان‌های استان چهار هزار و ۴۷۷ نفر است که در ۹ ماهه نخست سال سه هزار و ۵۳۸ نفر مهارت‌افزایی شده ‌اند و امیدواریم تا پایان سال به شش هزار نفر برسد.

وی افزود: کارگر برقکار ساختمان، ایمنی و بهداشت صنعتی، کارگر عمومی کچ کار ساختمان، مدیریت دانش و رفتار، کارآفرینی، مبانی برق خودرو، ایمنی و اطفاء حریق، جوشکاری، تعمیر موتورسیکلت از مهم‌ترین حرفه‌های آموزشی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر از راه‌اندازی ۱۶ کارگاه مهارت آموزی در پادگان های نیروی دریایی سپاه استان در سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال ۱۰ کارگاه آموزشی دیگر در پادگان نظامی استان افتتاح خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.