×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تصویب ۱۰۰ میلیارد تسهیلات برای رونق واحدهای تولیدی استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: یک‌ هزار و ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید برای استمرار فعالیت در بنگاه‌های اقتصادی از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر مصوب و به بانک‌های عامل استان معرفی شد.

 

به گزارش «خلیج فارس»؛ سید حسین حسینی محمدی صبح امروز در نشست بررسی پرداخت تسهیلات اعتبار بانکی به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر با بیان اینکه در ۸ ماه امسال ۳۲ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان تشکیل شد اظهار داشت: این جلسات ۲۶۲ مصوبه برای رونق بیشتر بنگاه‌های تولیدی منعقد که نقش مهمی در حل مشکلات این بنگاه‌ها داشته است.

 

وی از تصویب و معرفی تعداد ۳۰ مورد تسهیلات رونق تولید برای استفاده بنگاه‌های مختلف اقتصادی خبر داد و بیان کرد: در این راستا در ۸ ماه امسال یک‌هزار و ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید برای استمرار فعالیت در بنگاه‌های اقتصادی از طریق کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان بوشهر مصوب و به بانک‌های عامل استان معرفی شد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: تاکنون ۹ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل استان پرداخت و مابقی در دست اقدام است.

 

حسینی محمدی با بیان اینکه بررسی تخصصی مشکلات حوزه تولید در واحدهای صنعتی و معدنی به‌صورت جدی هر هفته در کمیته‌های فنی این سازمان پیگیری می‌شود عنوان کرد: در مدت زمان مذکور تعداد ۱۹۳ پرونده در مورد مشکلات متقاضیان در جلسات کارگروه تسهیل مطرح شده که بخش اعظم آنان مربوط به مسائل بانکی، تامین انرژی مورد نیاز، تامین اجتماعی، محیط زیست و غیره بوده است.

 

وی رسیدگی به مشکلات بانکی بنگاه‌های اقتصادی نظیر بخشودگی جرائم، استمهال بدهی، تقسیط مجدد تسهیلات بانکی، مسائل تامین اجتماعی و غیره در راستای کمک و رفع مشکلات به‌ منظور افزایش محصولات داخلی و رشد اقتصادی و جلوگیری از کاهش اشتغال را از دیگر مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر دانست./د

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.