×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان و کارخانجات سپاه دشتستان : مجاهد نستوح و فرمانده قهرمان شهید یحیی السنوار به آرزوی دیرینش که همان شهادت بود رسید

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : پیام تسلیت فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان و کارخانجات سپاه دشتستان در پی شهادت شهید یحیی السنوار بدین شرح اعلام شد .

بسم الله الرحمن الرحیم ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون.

هرگز کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند را مرده مپندارید بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

مجاهد نستوح و فرمانده قهرمان شهید یحیی السنوار به آرزوی دیرینش که همان شهادت بود رسید آن هم مرگی که از دست شقی‌ترین و نسل کش ترین موجود عالم یعنی اسرائیل جنایتکار که از آرزوهایش بود رقم خورد یحیی السنوار مجاهدی بود که راه و رسم جهاد را از سیره معصومین به زیبایی و عاشقانه آموخت عمر مبارک خود را وقف دفاع از اسلام ناموس و وطن کرد شخصیتی که عمری را به مبارزه با دشمن غاصب و ظالم گذرانده است سرانجامی جز شهادت شایسته او نخواهد بود شهید السنوار با عزمی پولادین و راسخ خود در برابر دشمن ظالم و کودک کش متجاوز همچون کوهی استوار ایستاد و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و جراحت و سختی‌های مبارزه نتوانست او را از این راه پرافتخار باز دارد خستگی‌های میدان را خسته کرده بود و بارها با ضربه‌های جبران ناپذیرش شجاعانه سیلی‌های سخت بر چهره پلید و منحوس رژیم سفاک و نامشروع اسرائیل زد و این افتخارات همچون سیلی نهم اکتبر که باعث رسوایی وننگ آنهابود در تاریخ اسلام ماندگارشد.
السنوار مبارزی فقیدکاردان ومحبوب بودکه خواب راازچشم دشمنان ربوده بود. شکنجه‌های دشمن در سلول‌های انفرادی آن هم بیش از دو دهه نه اینکه اراده او را در جهاد در راه خدا سست نکرد بلکه باعث رسوایی این رژیم منحوس شد آنها با خیال باطل خود فکرمی‌کردند با از میان برداشتن فرماندهان جبهه مقاومت دلیرمردانی همچون حاج قاسم عزیز سیدمقاومت . دکتر هنیه . السنوارها و همرزمانشان می‌توانند راه نجات خود را پیدا کنند غافل از اینکه هر یک از ین انسان‌های پاک خود یک مکتب بودند آن هم مکتبی که درس عاشورا را به آزادگان عالم می‌آموزد در این مکتب مرگ اهلا من العسل است مرگی که در میدان جهاد نصیب آنها شدآن مرگ را مرگی تاجرانه می دیدند زیرا بهترین جایگاه را خدای بزرگ به این انسان‌ها وعده کرده است.

اینجانب شهادت جانسوز و مظلومانه این مجاهد بزرگ و فرمانده جبهه مقاومت شهید دکتر یحی السنوار که نحوه شهادتش یادآور واقعه عاشورا و گودال قتلگاه بود را به همه مسلمانان و آزادگان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان و کارخانجات سپاه دشتستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.