×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
بیانیه وزارت خارجه ایران در خصوص شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام حماس رسماً شهادت یحیی السنوار را تأیید کرد…

الحیه، عضو دفتر سیاسی حماس: جنبش حماس عزادار شهید یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسیِ جنبش است.

جنبش مقاومت اسلامی با تمام اشراف و سربلندی در سوگ یکی از دلیرترین مردان، رهبر شهید یحیی السنوار ابوابراهیم است.

فرمانده السنوار تا آخرین لحظهٔ زندگی‌اش مبارزه کرد و مثل یک قهرمان در درگیری با ارتش اشغالگر به شهادت رسید…

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، به نا به این گزارش بیانیه وزارت خارجه ایران در خصوص شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس بدین شرح اعلام شد…

 

شهادت یحیی سنوار قهرمان بزرگ راه آزادی فلسطین و آزاده سرافراز و نویسنده‌ای که ۲۲ سال از زندگی‌اش را در زندان اشغالگران گذراند و در آن مدت چند اثر از جمله رمان “خار و میخک” را نوشت و سرانجام سلاح در دست در میدان نبرد با ارتش اشغالگر به شهادت رسید را به ملت بزرگ و صبور فلسطین، امت اسلامی و همه انسان‌های آزاده و عزت طلب دنیا تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

یحیی سنوار، شاخه‌ای از درخت طیبه مقاومت شرافتمندانه علیه اشغالگری و ظلم صهیونیسم بود که همه عمر پربرکت خود را صرف مبارزه عزتمندانه برای احقاق حقوق قانونی و انسانی مردم فلسطین و رهانیدن آنها از اشغال و آپارتاید کرد.

نام سنوار به دفتر قطور قهرمانان اسطوره‌ای امت اسلامی همچون شیخ احمد یاسین، عبدالعزیز رنتیسی، قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه و سیدحسن نصرالله که همه هستی خود را برای زنده نگاه داشتن مسیر مقاومت و مجاهدت جهت پایان دادن به اشغالگری و تحقق حق قانونی و مشروع تعیین سرنوشت و حق بنیادین حیات با کرامت فدا کردند، اضافه شد.

ایران جنایت رژیم صهیونیستی در ترور و کشتار رهبران و نخبگان فلسطینی که به عنوان بخشی از طرح نسل کشی ۱۳ ماهه اخیر در فلسطین اشغالی در حال اجرا است، را به شدت محکوم می‌کند و مسئولیت تامین کنندگان تسلیحات و حامیان مالی و سیاسی این رژیم به خصوص آمریکا به عنوان ‘همدست’ و ‘شریک’ در ارتکاب این جنایات را یادآور می‌شود.

فیلم منتشر شده از لحظه شهادت قهرمانانه سنوار در خرابه‌های غزه – در عین اینکه فریاد رسا و انباشته مظلومیت و بی پناهی ملتی ستمدیده در طول هشتاد سال سلطه بیرحمانه اشغالگران است – تبلور شکوهمندی از ایمان، ابهت، شجاعت، فداکاری و ترجیح آگاهانه مرگ عزتمندانه بر حیات ذلیلانه است.

بدون تردید با حذف جسمانی مجاهدان راه عزت و کرامت انسانی، نه تنها خللی به مکتب و مسیر مقاومت وارد نخواهد شد، بلکه مرگ شرافتمندانه آنها تاکید موکدی بر حقانیت راه آنها و الهام بخش رهروان و مجاهدان راه عزت و آزادی خواهد بود.

محمود حمدان فرمانده گردان تل‌السلطان در رفح که به همراه فرمانده یحیی سنوار به شهادت رسید.. جام جم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.