×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 5 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امام جمعه شهرستان دشتستان؛ایران امروز در دفاع از خود و مظلومان، هر تجاوزی را قاطعانه پاسخ خواهد داد. اقتدار امروز ما در مبارزه با جبهه ظلم و استکبار جهانی، ثمره هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (دام‌الله‌ظله) است

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پیام امام جمعه دشتستان در تقدیر از عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ بدین شرح اعلام شد…

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ

ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است.

انجام عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ توسط جان برکفان سپاه پاسداران با حمایت ارتش غیور و وزارت دفاع، در قلب سرزمین های اشغالی و درهم کوبیدن مواضع نظامی، امنیتی و مراکز راهبردی رژیم اشغالگر قدس موجب شادی امت اسلامی و آزادگان عالم گردید.

ایران امروز در دفاع از خود و مظلومان، هر تجاوزی را قاطعانه پاسخ خواهد داد. اقتدار امروز ما در مبارزه با جبهه ظلم و استکبار جهانی، ثمره هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (دام‌الله‌ظله) است.

همگی از فرزندان ملت در نیروهای مسلح سرافراز تقدیر می کنیم و امید است در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عجل‌الله‌ تعالی‌ فرجه الشریف) و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و حضور دشمن شکن مردم شریف، ایران اسلامی همچنان بر مدار عزت و اقتدار، پایدار و مستدام باشد و در منکوب کردن ستمگران، مشمول امداد و نصرت الهی گردد، إن‌شاءالله.

حسن مصلح

امام جمعه دشتستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.