×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 5 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان،بار دیگر خوی وحشی و پلید رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی برای جهانیان نمایان شد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ حجت الاسلام ابوذر شاد در پی شهادت سید حسن نصرالله پیام تسلیتی صادر کرد.

 

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام متن این پیام بدین شرح است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

بار دیگر خوی وحشی و پلید رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی برای جهانیان نمایان شد. همانگونه که در پیام اخیر رهبر فرزانه انقلاب (حفظه الله) درباره قضایای اخیر لبنان عنوان شد؛ جنایتکاران صهیونیست باید بدانند که بسیار کوچک‌تر از آنند که بتوانند به ساخت مستحکم حزب الله لبنان صدمه مهمی وارد کنند. همه‌ی نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیرو‌های مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد. 

رژیم خونخوار صهیونیستی و همه حامیان جنایتکار آن بدانند که با حذف رهبران مقاومت نه تنها خللی در اراده و ایمان سربازان و رزمندگان آن وارد نخواهد شد بلکه این خون‌های به ناحق ریخته شده درخت تناور مقاومت را آبیاری کرده و راه نابودی و اضمحلال رژیم غاصب را هموارتر خواهد کرد.

سید حسن نصر الله، این نابغه‌ی سیاسی با صلابت که در ردای روحانیت، در خط مقدم دفاع از اسلام بود؛ عزیزِ دلِ همه‌ی آزادگان جهان، فراتر از مرز، دین و مذهب شد.

این مجاهد فی سبیل الله، عاشقانه در لبیک یا حسین اش به حضرت مادر (س) روسپید شد و شوریده سر به آسمان رفت که مقام اهل شهادت را فقط آسمانی‌ها می‌دانند.

ملت ایران به تبعیت از دستور رهبر عالم و حکیم خود با تمام وجود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله می‌ایستد و در رویارویی با رژیم غاصب، ظالم و خبیث صهیونیستی و طرفدارانش از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهند کرد.

اینجانب عروج آن اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی ازفرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه شریف)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و رحمت واسعه الهی و علو درجات مسئلت دارم. بی‌شک خون پاک سید مقاومت، آزادی بخش قدس شریف خواهد بود. ان شاءالله

 

ابوذر شاد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.