×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 28 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر: دوران مقدس سربازی بهترین فرصت برای خودسازی است

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالرضا هاشمی به مناسبت روز سرباز و هفته دفاع مقدس، از مرکز آموزش آیت الله بهاءالدینی برازجان سرکشی کرد و در جمع صمیمی سربازان وظیفه حاضر و پای حرف دل آنها نشست.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، این سرکشی به مناسبت روز سرباز انجام شد. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر: دوران مقدس سربازی بهترین فرصت برای خودسازی است. 

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالرضا هاشمی به مناسبت روز سرباز، در جمع سربازان مرکز آموزش آیت الله بهاءالدینی شهرستان دشتستان گفت: دوران مقدس سربازی بهترین فرصت برای خودسازی است، تا می توانید از این فرصت برای امت سازی جهت ظهور آقا امام زمان (عج) استفاده کنید.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالرضا هاشمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، به مناسبت روز سرباز در جمع سربازان دوره آموزشی مرکز آموزش آیت الله بهاءالدینی شهرستان دشتستان حاضر و ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز اظهار داشت: دوران خدمت مقدس سربازی فرصت بسیار خوب و اثرگذار برای جوانان است که خود را آماده ورود به زندگی و عرصه اجتماعی کنند و برای شما سربازان وظیفه عزیز در این راستا آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی و مهارت‌آموزی سپاه برای ظرفیت عظیم نیروهای جوان سرباز تصریح کرد: امروز به جرئت می‌توانیم اعلام کنیم که یکی از بی‌نظیرترین امنیت‌های موجود در سراسر کشور و مرزهای جمهوری اسلامی فراهم شده است و امنیت پایداری که در کل کشور فراهم است، بخش عمده‌اش به جهت زحمات نیروهای عزیز وظیفه است.

هاشمی افزود: دو سال زمان سربازی بسیار ارزشمند است لذا تلاش کنید در ضمن انجام خدمت مقدس سربازی از این دو سال عمر بهترین استفاده را بکنید و ضمن آموزش‌های نظامی از هر فرصتی که در این دو سال به دست آوردید برای مهارت افزایی و افزایش سطح دانش خود با مطالعه استفاده کنید.

این مقام مسئول در ادامه فرصت سربازی را بهترین فرصت برای خودسازی دانست و گفت: تلاش کنید در این مدت دو سال، ضعف و قوت‌های خود را بشناسید و با تقویت نکات قوت و جبران ضعف‌ها خود را برای زندگی آتی آماده کنید.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالرضا هاشمی به مناسبت روز سرباز، در جمع سربازان مرکز آموزش آیت الله بهاءالدینی شهرستان دشتستان گفت: دوران مقدس سربازی بهترین فرصت برای خودسازی است، تا می توانید از این فرصت برای امت سازی جهت ظهور آقا امام زمان (عج) استفاده کنید.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ادامه ضمن اشاره به اهمیت ارتباط عمیق با خداوند گفت: ارتباط قوی و عمیق با خداوند سبب جلب حمایت خداوند می‌شود و اگر خداوند حامی و پشتیبان کسی باشد کل دنیا نمی‌توانند او را زمین بزنند لذا با ارتباط عمیق با خداوند می‌توانید تمامی مشکلات زندگی را به راحتی پشت سر بگذارید.

وی در ادامه ضمن بیان اهمیت خواندن نماز گفت: خداوند به عبادت انسان هیچ نیازی ندارد، عبادت و نماز نیاز انسان است چرا که اگر کل دنیا خداوند را عبادت کنند یا نکنند از مقام خداوند چیزی کم یا زیاد نمی‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی در ادامه افزود: ارتباط با خداوند مانند دیدار با مسئولین دنیوی نیست، لذا انسان می‌تواند با نماز خواندن در هر زمانی که خواست با خالق هستی بدون نیاز به هماهنگی قبلی صحبت کند.

 

وی با اشاره به اهمیت حفظ حرمت پدر و مادر گفت: خداوند بعد از بیان عبادت خداوند در قرآن از رعایت حقوق و احترام پدر و مادر سخن گفته لذا بهترین کار بعد از عبادت خداوند رعایت احترام پدر و مادر است و رعایت احترام والدین سبب رضایت آنها و رضایت خداوند است.
این مقام مسئول گفت: بعد از دوران آموزش در هر قسمتی که مشغول به خدمت شدید، احترام مردم و مراجعه کنندگان را نگه دارید چرا که هر چه به مردم احترام و خدمت کنید دعای مردم شامل حال شما شده و خداوند به شما کمک کرده و این دوران سربازی به عنوان عبادت برای شما محسوب خواهد شد.

هاشمی در پایان ضمن بررسی دغدغه های سربازان و پاسخ به سوالات و شبهات آنان از تعداد ۳ نفر از سربازان نمونه مرکز آموزش آیت الله بهاءالدینی برازجان تجلیل و تقدیر نمود.

قابل ذکر است از دیگر برنامه های مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، بازدید از فضاهای آموزشی و ساختمان های موجود در مرکز آموزش و همچنین جلسه هم اندیشی با مجموعه پاسداران مرکز آموزش و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در این مرکز بود. خبرگزاری بسیج 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.