×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مرتضی قدوسی شهردار برازجان:مناقصه روکش آسفالت ۵ خیابان اصلی شهر که فرسوده شده اند بازگشایی شد

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛مرتضی قدوسی شهردار برازجان گفت: مناقصه روکش آسفالت ۵ خیابان اصلی شهر که فرسوده شده اند بازگشایی شد.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، مرتضی قدوسی یکی از نیازها و مطالبات جدی مردم را روکش آسفالت معابر اعلام کرد و در این خصوص اظهار داشت: روکش آسفالت معابر به منظور تسهیل عبور و مرور و بهبود مشکلات ترددی شهروندان، روان سازی ترافیک و یکدست نمودن معابر در دست اجراست.

قدوسی با بیان اینکه این مناقصه در راستای رضایتمندی عمومی اجرا شده است، عنوان کرد: روکش آسفالت بلوار معلم به متراژ ۳۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع، خیابان ۵۰ متری (بلوار سعادت) به متراژ ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع در دستور کار مجموعه مدیریت شهری است.

وی یکی از اهداف اجرایی این پروژه را روان سازی حرکت خودروها جهت پیشگیری از ترافیک اعلام کرد و ادامه داد: در خیابان فردوسی که یکی از خیابان های پرتردد شهر است به متراژ ۱۶ هزار و ۴۸۰ متر مربع و خیابان شهید چمران به متراژ ۱۶ هزار و ۲۵۰ متر مربع روکش آسفالت انجام می شود.

شهردار برازجان از روکش آسفالت خیابان شهید دستغیب به متراژ ۱۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع خبر داد و عنوان کرد: با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به صورت مستمر و با در نظر داشتن اولویت ها روکش آسفالت در سراسر شهر تداوم خواهد داشت.

وی افزود: اجرای این پروژه به متراژ ۹۴ هزار و ۵۳۰ متر مربع در خیابان های چمران، فردوسی، شهید دستغیب(خیابان بهداشت حسین اباد)، بولوار سعادت (۵۰ متری ) و بلوار معلم (شهرک) اجرایی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.