×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
برگزاری آیین تودیع و معارفه معاونت فرهنگی و رسانه ای و معاونت توسعه مدیریت و منابع

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ،ظهر دیروز آیین تودیع و معارفه معاونت فرهنگی و رسانه ای و معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و عبدالرحیم افروغ در آیین اظهار داشت: معاونت فرهنگی در چند سال اخیر با استفاده از همه ظرفیت ها و به دلیل پای کار بودن در همه برنامه ها و مجاهدت های متعدد به عقیده من موفق عمل کرد و نتیجه کارهای این حوزه قابل قبول و مورد رضایت است.

اگر چه برخی کاستی مانع از رسیدن به افق مد نظر را باعث شد اما با همه این شرایط تلاش های صورت گرفته نقش بسزایی در رونق بدست آمده فرهنگ و هنر داشته و دارد.

وی در ادامه با اشاره به سوابق وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی،اظهار امیدواری کرد و گفت: ایشان با توجه به تخصص و اشرافی که از حوزه فرهنگ و هنر دارند و همدلی اصحاب فرهنگ و هنر در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق عمل کرده و انشاءالله شاهد اقدامات تحول آفرین در این حوزه باشیم.

افروغ تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره در معادلات کشور نقش بسیار ویژه و تاثیر گذاری داشته است که در دولت سیزدهم اقدامات خوبی برای رسیدن به جایگاه واقعی صورت گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ابراز کرد: در ۳ سال گذشته نهایت تلاش مان را در جهت جذب اعتبارات به منظور تحقق اهداف زیر ساختی و برنامه های فرهنگی انجام دادیم.

در این نشست ابراهیم کامران به عنوان سرپرست جدید معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ استان منصوب و از زحمات وحید حیدری در طول ۲/۵ سال خدمت در حوزه فرهنگی تقدیر بعمل آمد.

همچنین در ادامه حسن حاجب به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت منابع اداره کل فرهنگ منصوب و از زحمات ابراهیم کامران تقدیر بعمل آمد. روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.