×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
محراب بنافی رئیس شورا شد/اعضای هیئت رئیسه سال چهارم شورای اسلامی شهر برازجان انتخاب شدند

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛صد و نود و دومین جلسه شورای اسلامی شهر برازجان با موضوع انتخاب هیات رئیسه برای سال چهارم، سه شنبه ۹ مرداد ماه در صحن علنی شورای شهر برازجان با حضور هفت عضو شورا برگزار شد.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ در این جلسه پس از برگزاری انتخابات هیات رئیسه، محراب بنافی با ۵ رای مثبت به عنوان رئیس جدید شورا، ارسطو قائدی برازجانی با ۶ رای به عنوان نائب رئیس، مسیب غریب زاده به عنوان منشی اول و وحید مصدق به عنوان منشی دوم شوار انتخاب شد.

بنا به این گزارش صدیقه مهدویان پور به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، وحید مصدق به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری، ارسطو قائدی به عنوان رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی، مهدی بهبهانی به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی و مسیب غریب زاده به عنوان رئیس کمیسیون اداری، مالی و برنامه بودجه انتخاب شدند.

گفتنی ست نماینده شورا در کمیسیون ماده ۱۰۰ مهدی بهبهانی، کمیسیون ارزیابی و املاک در مسیر مهدی بهبهانی و ارسطو قائدی، کمیسیون کفالت(نیرو انتظامی) وحید مصدق، کمیسیون معاملات(مزایده و مناقصه) معرفی شدند ….

در پایان این خبر بیانیه مجمع نیروهای انقلابی و شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان در تحسین انتخاب آقای حاج محراب بنافی به عنوان رئیس شورای شهر برازجان به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام بدین شرح اعلام شد…

              به نام خدا

مردم شریف برازجان شاهد فعالیت‌های چشمگیر شورای شهر در حوزه‌های مختلف هستند که بازتاب و رویکرد آن اشتراک مساعی با شهردار محترم برای ارتقاء جایگاه شهر مهم برازجان است. بی شک تک تک افراد شورا نقش سازنده خود را در توسعه شهر برازجان به نحو احسن ایفا کرده‌اند.

انتخاب آقای حاج محراب بنافی به عنوان رئیس جدید شورای شهر که فردی از سلک مجاهدان و نیروهای ارزشی و کیفی است نشان از تدبیر و دوراندیشی و هوشمندی اعضای محترم شورا دارد. ما این حسن انتخاب و اقدام پسندیده را به فال نیک گرفته و به اقای بنافی تبریک عرض میکنیم و آرزوی موفقیت روزافزون ایشان و سایر اعضای شورا را داریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.