×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توسط شهردار برازجان از پیر غلام مداح برازجان تجلیل شد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام همزمان با فرا رسیدن عاشورای حسینی، شهردار برازجان به همراه دکتر مهرانگیز رییس کل دادگستری استان بوشهر پس از شرکت در مراسمات عزاداری با حضور در جمع عزاداران مسجد دلگشا از حاج مهدی آخوندزاده مداح معروف این شهر که توفیق ۴۰ سال خادمی در دستگاه امام حسین «ع» را دارد تقدیر کردند.

مرتضی قدوسی حضور پیرغلامان و خادمان اهل بیت(ع) را منشأ خیر و برکت شهر برشمرد و اظهار کرد: مداحان اهل بیت امروز در جهت زنده نگهداشتن اسلام با بازگویی مصیبت ها و رنج های ائمه و بزرگان دین تلاش می‌کنند و پرچمدار این فرهنگ هستند و نقش اساسی و کلیدی را در ترویج فرهنگ عاشورایی ایفا می کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، «حاج مهدی آخوندزاده» شخصیت ارزشمند و مداح معروف برازجانی است، او فرهنگی بازنشسته و از مداحان با سابقه دشتستان است، قریب به ۴۰ سال است سعادت خدمت به اهل بیت امام حسین (ع) نصیبش شده و اکنون در مسجد دلگشای شهر برازجان نوحه سرایی می کند.

در همین راستا هرساله شب های دهه اول محرم این مسجد مملو از جوانان و مریدان مکتب امام حسین (ع) می شود که از گوشه گوشه شهرستان بزرگ دشتستان دراین مکان مقدس جمع می شوند و با مداحی این مداح خوش نوا به عزاداری می پردازند. عکاسان علی خزاعی و ابراهیم عباسی

فیلم این مراسم که توسط سید محمد مهدی امیری تهیه شده است در انتهای گزارش ببیند.

دانلود و تماشای فیلم تجلیل مرتضی قدوسی شهرداد برازجان و ..مداح برازجان مهدی آخوند زاده در فیلم زیر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.