×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معاون سیاسی فرماندار شهرستان دشتستان :والدین داوطلبان اطمینان خاطر داشته باشند که شرایط برای آزمون و موفقیت کنکور سراسری فراهم شده است

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ معاون سیاسی فرماندار دشتستان به همراه رئیس آموزش و پرورش شهرستان از روند برگزاری کنکور سراسری بازدید کرد…..


مصطفی بارگاهی ضمن بازدید افزود: آموزش و پرورش شهرستان همچون گذشته با بهره گیری از عوامل اجرائی باتجربه در برگزاری آزمون سراسری تمام تلاش خود را در جهت ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری آزمون به کار گرفته است تا شرایط مطلوب را برای رقابت داوطلبان فراهم آورد.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان دشتستان با آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان رشته های مختلف و خداقوت به والدین آنها که زمینه را برای حضور و شرکت آنها در این رقابت فراهم کردند، گفت: والدین داوطلبان اطمینان خاطر داشته باشند که شرایط برای آزمون و موفقیت آنها فراهم شده است.

وی افزود: با تلاش ها و تدابیری که از قبل انجام گرفت همه شرایط به لحاظ مساعد بودن مکان و امنیت و ارائه خدمات در محل آزمون به خوبی ایجاد شده است.

بارگاهی در پایان با آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان از مجموعه دست اندرکاران برگزاری این آزمون در راستای فراهم شدن فضای مناسب برای داوطلبان تقدیر و تشکر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.