×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 7 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
نماینده ایثارگران وجانبازان دشتستان ،امروز تکلیف مردم مشخص است که به سعید جلیلی رای دهد 

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام نماینده ایثارگران وجانبازان دشتستان در ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی حمایت جامعه ایثارگران وجانبازان برازجان  را از  سعید جلیلی نامزد ریاست جمهوری بدین شرح اعلام نمود .

متن پیام بدین شرح اعلام شد …

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

السلام علی الحسین و علی علی ابن الحسین و علی اولادالحسین وعلی اصحاب الحسین .

با عرض سلام و ادب واحترام به پیشگاه حضرت ولی عصر ( عج ) درود و سلام به روح بلند امام عزیز و یادگاران حضرت امام و شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدای حریم و حرم ، امنیت، سلامت و خدمت . خصوصا سپه سالاران میدان خدمت و مقاومت شهید جمهور حضرت آیت‌الله ریسی و سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی که فرمودند جمهوری اسلامی حرم است، اگر حرم آسیبی ببیند اسلام در خطر می افتد، همان طلایه داران سبزقامتی که برای ملت زجرکشیده ایران اسلامی چراغ راه هدایتندودرتاریخ ماندگار شدند.

ومتاسفانه امروز در مناظره ها وفضای مجازی آماج سخره ها گردیده اند ، 

انسان مومن و انقلابی تکلیف گراست ، در این دنیا هر قدمی بر می داردجهت تقویت ایمان و تلاش برای رسیدن به قرب الهی است. 

ولی انسان آلوده به هوای نفس فقط دنبال آن است که خواهش های نفسانی خود را دنبال کندو طبیعی است که چنین افرادی قلبشان را به شیطان اجاره می دهند نه خدا.

اما دلی که غرق در نور و ایمان است فقط رضایت خدا و ولی خدا را دنبال می کند چون دلش جایگاه خداست و لبش همواره به ذکرو یاد خداست .

 حاج کریم جماعتی افزود : تا دیروز دو گزینه در صحنه داشتیم که هردوگزینه ازرزمندگان وزجرکشیدگان دفاع مقدس هستند و بر اساس تشخیص وتکلیف گروهی به اقای دکترقالیباف و گروهی هم به دکتر جلیلی رای دادیم اما امروز تکلیف چیز دیگر هست .

امروز دیگر مردد نیستیم .تکلیف روشن است‌.

رزمنده وجانباز دشتستانی افزود ؛ دو جریان در مقابل همدیگر به صحنه آمده اند.یکطرف جریانی که به کرامت خدا ایمان دارد و جریانی دیگر به خواست وهمت کدخدا و زور و دوروغ وتبعیض .

یک جریان که برگرفته از نور و ایمان و تقوای الهی خدا محوری و توسل به اهلبیت و در یک نکته داعیه دار ادامه دهنده راه نورانی شهیدان جمهور است .

وجریان مقابل نه اینکه به خدمات سراسر اخلاص آن سید مظلوم اعتقادی ندارند بلکه همه تلاشهای مجاهدانه آن مرد خدا را به مسخره میگیرند.

یک جریان با استفاده از گزینه میدان در کنار دیپلماسی که کدخدا را وادار به شنیدن حرف و خواسته ملت ایران نموده تا جاییکه خودشان به توان وقدرت میدان توام بادیپلماسی بارها بطورغیرمستقیم اعتراف کرده اند و نتیجه آن تفکرنورانی(میدان درکناردیپلماسی)دور زدن و خنثی کردن….

وی ادامه داد ؛ تحریمهاوصدهادستاوردهای دیگر بود تاجاییکه آن زیاده خواهان جانی اقلیت کودک کش امروز منتطرندکه ما چه می گوییم.بله عزیزان این مصداق واقعی( فستقم کما امرت) بوده ونتیجه مقاومت درمقابل ظلم وزیاده خواهی است است.

یک جریان با کلید شیطانی خودکه ۸ سال تماما آنرا استفاده کرده به میدان آمده اند که دراین مدت نه اینکه قفلی بازنکردند بلکه بر روزنه های امید ملت قفلی محکمتری زدند که اراده چرخاندن آن کلید فقط وفقط در دستان واراده کدخداست.

عزیزان امروز روز سرنوشت سازی است فرصت انتخاب دیپلماسی قدرت در مقابل ذلت و خواری برماست که کدامین را انتخاب کنیم.

امروز جریان ما می توانیم و می شود در مقابل جریان نمی توانیم و نمی شود به صحنه آمده اند .

این انتخابات برای نظام ما مهم و حیاتی است نطام ما در یک پیچ تاریخی دیگر قرار گرفته است.

باید برای گذر از این پیچ تاریخی به خدا توکل کرد همان خدایی که در والفجر ۸ و کربلای ۵ به مدد مجاهدان خود آمدتا در عین ناباوری کدخدا پرستان وبانیان جام زهر دیروزکه اعتقاد داشتن زمین رابدهیم وزمان رابدست آوریم پیروزی را برای رزمندگان رقم زد.

بله عزیزان راه ما میتوانیم و می شود را باید از خدا طلب کرد نه کدخدا.شیطان وهوای نفس….

امروز به قله ها نزدیک شده ایم رسیدن به افتخارات دست یافتنی است.هوشیار باشیم بار دیگر قرآنها بر سر نیزه رفته است نیرنگها ازیکطرف و حمایت معاندین بدخواهان طرف دیگرهمه وهمه یکپارچه برای کسب قدرت به میدان آمده اند .

ماایثارگران جانبازان و آزادگان و خانواده های معظم شهدا دشتستان بزرگ برای سر بلندی ایران اسلامی با توکل به خدا نه کدخدا روز جمعه ۱۵تیرماه والفجر ۸ و کربلای ۵ دیگری رقم خواهیم زد و با انتخاب درست نامزدی که به راه نورانی شهدای خدمت ایمان دارد را انتخاب خواهیم کردو اگر دقت نکنیم ممکن است خدای ناکرده کربلای ۴ دیگری را تجربه کنیم .

اینجانب به نمایندگی از جامعه ایثارگری باتمام وجود حمایت قاطع خود را از سرباز ولایت و شاگرد امام و رهبری جناب اقای دکتر سعید جلیلی اعلام داشته و با تمام وجود به میدان می آییم تاباحضوربابصیرت خوداجازه ندهیم قفلی دیگر بر روزنه های امید ملت زده شود.

ومارمیت اذ رمیت ولکن الله رمی.

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

حاج کریم جماعتی 

کوچک ایثارگران و مردم شهر برازجان 

۱۳تیرماه ۱۴۰۳

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.