×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۵ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 25 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقدسی زاده:مراحل عمرانی روستای دهقاید در سال جاری در اختصاص خوبی قرار گرفته است و در حال انجام است

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام: دهیار دهقاید پیرامون گوشه ای از اقدامات صورت گرفته در حوزه های عمرانی خبر داد و افزود: با پیگیری شورای اسلامی روکش و بهسازی آسفالت حدفاصل میدان امام رضا تا پل ورودی دهقاید در سال جاری صورت می‌گیرد/تعریض آسفالت جنب پارک دهقاید در مرحله خط کشی قرار گرفت/پارک کودک محله مسجد شهید صادقی فرد در خیابان شهید حاجعلی زاده در دست نوسازی/عقب نشینی منازل دره سنگی در دست اجرا/شروع به کار ساخت سنگ جدول در کارخانه بتن دهیاری به منظور درامدزایی و انجام پروژه های روستا/پایان زیرسازی انتهای خیابان شهید موحدی فرد ، شهید موذنی ، بامداد و توحید/پیگیری اختصاص آسفالت رایگان با پیگیری نماینده محترم مردم دشتستان و قول مساعد مدیرکل بنیاد مسکن استان/دهقاید دارای کمترین خاموشی معابر و جزء برترین روستاهای استان در حوزه برق و روشنایی/رئیس اداره ورزش دشتستان به منظور ایجاد چمن طبیعی زمین بزرگ از استادیوم دهقاید بازدید کرد/شورای اسلامی و دفتر نماینده دشتستان پیگیر بهسازی راه نخلستانهای دهقاید از طریق ماشین آلات اداره راهداری/هفته گذشته با حضور در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور پیگیر مشکلات اداری دهیاری و مشکلات دهقاید بودم.

دهیار دهقاید ضمن تقدیر از فرماندار و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی پیرامون تعریض آسفالت دهقاید به نظراقا گفت؛ این پروژه هم اکنون منتظر خط کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی است.

تقدسی افزود: به نقل از فرماندار دشتستان دومیلیارد تومان نیز جهت نوسازی آسفالت حدفاصل میدان امام رضا (ع) تا پل ورودی دهقاید برای سال جاری اختصاص یافته که توسط اداره راهداری عملیاتی خواهد شد.

دهیار دهقاید با بیان اهمیت بالای مطالبات مردمی و همچنین برخورداری محله های کم برخوردار از نوسازی پارک محله ای مسجد شهید صادقی فرد گفت و افزود در کنار ایجاد فضاهای تفریحی مسائل و‌مشکلات ریشه ای نیز در دستور کار دهیاری قرار دارد و در ادامه اشاره ای به عملیات عقب نشینی دیوارهای منازل مسکونی دره سنگی به منظور تعریض این گذر کرد و عنوان نمود همراه با اعضای محترم شورای اسلامی دیدارهای با مدیران کل استانداری و نماینده محترم دشتستان نسبت به ایجاد دیواره حفاظتی دره های فصلی دهقاید داشته ایم که الحمدالله قول‌هایی در این زمینه گرفته ایم که نوید بخش میباشد.

تقدسی زاده با اشاره به راه اندازی تولید سنگ جدول در کارخانه بتن دهیاری ادامه داد در کنار امورات عمرانی به مسئله درآمد زایی و کاهش هزینه های عمرانی از این طریق در دستور کار مجموعه دهیاری قرار دارد.

وی در ادامه از پیگیری آسفالت کاملا رایگان در معابر دهقاید از محل اعتبارات نفت توسط نماینده محترم مردم دشتستان گفت و بیان نمود با توجه به اینکه دهیاری دهقاید هنوز بابت آسفالت سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴ میلیارد تومان بدهکار پیمانکار میباشد و توانایی آسفالت مجدد از محل اعتبارات دهیاری را نداشت به همین جهت با پیگیری های لازم شورای اسلامی از طریق دکتر رضایی و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرارداد تنظیم گردیده و به زودی این مهم عملیاتی می‌شود.

دهیار دهقاید از زیرسازی کوچه ها و خیابان‌های عریض دهقاید نظیر انتهای خیابان شهید موحدی فرد و شهید موذنی و بامداد و توحید گفت و از مردم‌این محله ها به منظور همکاری در انجام این پروژه تقدیر کرد.

وی با اشاره به مدیریت خوب اداره برق شهرستان و تعامل لازم با دهیاری و همچنین وجود نیروی جهادی و افتخاری در امورات برق دهقاید، این روستای پرجمعیت را یکی از برترین روستاهای استان در حوزه برق به منظور کمترین خاموشی معابر دانست و از مهندس حسین شمسی ریس اداره برق شهرستان و محمد باصولی مسئول افتخاری برق دهقاید تقدیر کرد.

تقدسی زاده افزود: با مطالبات صورت گرفته در میز خدمت سال گذشته مدیران کل و استانداری در مصلی نماز برازجان توسط رئیس شورای اسلامی و دهیار دهقاید نسبت به ایجاد چمن طبیعی بزرگ در حوزه ورزش در هفته گذشته رئیس اداره ورزش دشتستان به منظور امکان سنجی از زمین استادیوم دهقاید بازدید کرد.

وی اضافه کرد: سطح پیگیری مشکلات بسیار گسترده است به نحوی که در کنار آن می‌توان اشاره ای به پیگیری بهسازی راه عبور و مرور نخلستان توسط شورای اسلامی و دفتر نماینده محترم از طریق ماشین آلات راهداری و همچنین حضور بنده در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نسبت به مرتفع نمودن مشکلات دهقاید را عنوان کرد.

در پایان دهیار دهقاید با سپاس از خداوند متعال به پاس نعماتش خطاب به همشهریان عزیز ابراز داشت مطمعن باشید در بالاترین حد توان خود برای دهقایدی بهتر گام بر می‌داریم و تلاش میکنیم و از شما عزیزان خواهشمندیم از قصورات این فرزند کوچکتان خواهید گذشت و با دعای خیرتان در پیشرفت کارها مارایاری خواهید نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.