×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 29 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امام جمعه دشتستان: آنچه که کشور را در برابر آسیب ها و خطرات مصون نگه داشته وجود با برکت ولایت فقیه است

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد امام علی (ع) برازجان مطرح شد:امام جمعه دشتستان: آنچه که کشور را در برابر آسیب ها و خطرات مصون نگه داشته وجود با برکت ولایت فقیه است. 

پیش از ظهر دوشنبه ۱۴ خردادماه ۱۴۰۳، با حضور مردم ولایتمدار، فرماندار، نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولین نهادها و ادارات شهرستان مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با سخنرانی حجهالاسلام مصلح امام جمعه دشتستان و حجهالاسلام علم الهدی از خاندان آیت الله علم الهدی و آیت الله رئیسی در مسجد امام علی (ع) برازجان برگزار شد.

حجته الاسلام حسن مصلح در این مراسم ضمن عرض تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور باشکوه مردم در تشییع امام راحل، سردار دلها و شهدای خدمت،‌ همواره مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

وی در ادامه ضمن دعوت مردم به حضور حماسی در انتخابات ۸ تیرماه با گرامیداشت حوادث و اتفاقات تلخ خردادماه اظهارکرد: باید این ایام الله برای همیشه زنده بماند و فراموش نشوند.

امام جمعه دشتستان با بیان اینکه امروز ملت ایران داغدار امام راحل و شهادت چند تن از بهترین های خدمت هستند، گفت: سالروز رحلت امام و حادثه تلخ و غمبار شهادت شهدای خدمت را به مقام معظم رهبری، خانواده شهدا و همه‌ی مردم عزیز تسلیت می گویم، از دست دادن رئیس جمهور انقلابی و خادم واقعی سخت بود اما آنچه کشور را آرام نگه داشت، وجود رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی است.

وی در پایان تصریح کرد: ما در طول این چهار دهه پس از انقلاب با بحران ها و مشکلات زیادی مواجه بوده ایم اما آنچه که کشور را در برابر آسیب ها و خطرات مصون نگه داشته وجود با برکت ولایت فقیه است و خدا را شاکر هستیم که در این رخداد بسیار دردناک هم رهبر حکیمانه حافظ این کشور است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.