×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 28 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بخشدار مرکزی دشتستان:انتخابات، در اولویت کاری دهیاران قرار گیرد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : سومین جلسه انتخاباتی در بخشداری مرکزی دشتستان با ریاست هادی عدالت بخشدار مرکزی و دهیاران بخش صبح روز چهارشنبه ۹ خرداد ماه برگزار شد.

بخشدار مرکزی دشتستان ضمن عرض تسلیت در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه گفت: شهادت آیت الله رئیسی برای تمام کسانی که ایشان را می‌شناختند و کسانی که بعد از شهادت ایشان به ابعاد زندگی این شهید بزرگوار پی بردند بشدت سخت و جانسوز بود.

هادی عدالت در خصوص اثرگذاری شهید رئیسی ابراز کرد: امروز که عملکرد این دولت در عرصه‌های اشتغال، مسکن، ازدواج، عزتمند کردن ایران اسلامی و ایستادن در مقابل زورگویان و مستکبرین را بررسی می‌کنیم؛ می‌بینیم ایشان در مدت زمانی کوتاه اثرگذاری ای بسیار بزرگ و فراتر از منطقه‌ای داشت؛ ایشان با برنامه ریزی دقیق، ضمن بهم ریختن معادلات دشمنان، مسیر پیشرفت کشور را ریل گذاری کرد و در آخرین اقدام، جاودانه در دل‌های همه ما حک شد.

عدالت با اشاره به فضای به وجود آمده در کشور افزود: وظیفه همه شما دهیاران این است که با بیان عملکرد دولت و ابعاد مختلف شخصیتی آیت الله شهید رئیسی در مناسبت‌های پیش رو، در راستای جهاد تبیین گام بردارید و فضای روستا را برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده کنید.

بخشدار مرکزی دشتستان در خصوص مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) نیز بیان کرد: برای سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) دولت را در برگزاری برنامه های عزاداری یاری کنید و از این فرصت هم برای تبیین دستاوردهای نظام بهره ببرید.

عدالت با تاکید به انضباط مالی و اداری دهیاران تصریح کرد: اسناد مالی، احکام و قراردادهای خود را منظم و آماده کنید جهت بازرسی‌هایی که در آینده از دهیاری ها انجام خواهد شد.

هادی عدالت در آخر بیان کرد: مهم‌ترین رویداد ملی ما انتخاباتی است که به زودی برگزار می‌شود و همه دهیاران این رویداد را در اولویت کاری خود قرار داده، فضای روستا را آماده و تجهیزات لازم را فراهم کنند تا شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.