×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی بوشهر: آنچه که کشتیبان گرانقدر انقلاب اسلامی برای ما به عنوان راهبرد و نقشه راه تر سیم کردن سه محور محتوایی و اساسی داشت

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام: انچه که کشتیبان گرانقدر انقلاب اسلامی برای ما در بیانات عید نوروز اظهار داشت به عنوان راهبرد و نقشه راه تر سیم کردن سه محور محتوایی و اساسی داشت…

“سید محمد مهدی امیری” به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام: مدیر کل ارشاد اسلامی استان بوشهر در دومین شب یاداوره شهدای گمنام فلکه گنجی برازجان افزود:ما باید نسبت به این سه محور بیان شده رهبر انقلاب اسلامی،  دغدغه خودمون رو داشته باشیم و به فکر باشیم که اشاره ای فقط به همین سه مورد دارم ..

یکی تغییر در روحیه هست که در کنار ضعف ها در کنار کاستی ها خوبی ها رو هم ببینیم …

افروغ افزود،یعنی همش به دنبال سیاهی ، به دنبال ضعف ، به دنبال که نمی شود و نمی توانیم نباشیم ، بلکه به دنبال اون روشنای پیش رومون باشیم آنچه که تعریف در کلید واژه امید میشه ، که باید به فردای جامعه مون به فردای زندگی خودمون امیدوار باشیم .

مدیر کل ارشاد بوشهر افزود،این یک نوع حاصل روحیه است که پمپاژهای خبری ما عادت نمودن به ضعف ها و سیاهی ها را دیدن که این نوع روحیه باعث میشود  خوبی هار رو نبینیم نه اینکه ضعف وجود نداره ، نه ضعف ها هست قطعا اما اون نیمه پر لیوان که قابل اتکا که قابل توجهه که واقعا می‌شود روی آن مانور داد و  میشه بهش تکیه کرد به عنوان دستاورد ملت بزرگ ایران این ها رو از یاد نبریم بلکه در کنار آنها ضعف ها هم ببینیم و  با تلاش و کوشش با خلاقیت با آنچه که در توان داریم تمرکز نماییم و ضعف ها رو هم حل کنیم و مسائل مردم رو جلو ببریم .

نکته دومی که اشاره فرمودند این دوقطبی سازی هایی است که به انواع مختلف همیشه ما رو درگیرش می نمایند و همیشه ما را در بازی های دو قطبی سازی های خود ، مثل یک روز بازی های سیاسی می اندازند و یک روزی این جناح و آن جناح و یه روزهایی رویکرد اجتماعی است روزهای دیگر رویکردهای فرهنگ است و اما آنچه که حاصل کار ماست در واقع اتکای به ایران یکپارچه با همین ساکنین عزتمند سرزمینان می باشد…

وی افزود ، مردم ما همیشه اصالت و نجابت خود را برای ایران داشتنند ، که چهل و پنج سال با افتخار انقلاب اسلامی در تمام صحنه ها همراهی و همکاری نمودند و تا آخر هم پای انقلاب خود می ماند.

مدیر کل ارشاد اسلامی بوشهر افزود ، قبل از انتخابات عده ای صحبت می نمودند و دغدغه داشتند که مردم در این شرایط همراهی انقلاب نخواهند نمود و من در یک جایی صحبت کردم و یادآور شدم از توی صفحات مجازی به آنها  نشان دادم که قطعا مردم همراه انقلاب خواهند بود و شک ندارم چرا ،چون قبل از این هم همین مسیر رو دنبال نمودند و پیوند خودشون رو وثیق کردن با امام انقلاب ما مبانی انقلاب با این شهدای گرانقدر امروز نشان همه منافقین جهان خواهند داد .

عبدالرحیم افروغ افزود،اینکه امروزه شما بهار خودتان و عید خودتان را و لحظه تحویل سالتان را انجاهایی که خوشی ما است و تشریف می آورید  کنار شهدا و با آنها سال جدید آغاز می نمایم و باورمان به زنده بودن این عزیزان آسمانی است …

وی در پایان افزود ، لذا خدشه وارد نمودن بر این اتحاد بر این یکپارچگی برا این سرافرازی که حاصل امروز هم نیست و مربوط به امروز نیست مربوط به سده های قبل و مشخصا مربوط به عصر و در واقع زمان حاکمیت پهلویست و انجایی که به اشکال مختلف نقشه می کشیدن که بتواند کشور رو تکه تکه نمایند و بعدها امدن برای جزایر سه گانه نقشه کشیدن و بعدها امدن روی خوزستان ،کوی کردستان و امثال هند ، بلوچستان سرمایه گذاری نمودند که بتواند ایران یک پارچه را تکه تکه نمایند و اما دریغا که پیروزی انقلاب اسلامی مهلت را به آنها نداد و از ان روز تا حالا به برکت مجاهدت شهدا خون بهترین انسانها نگذاشتیم یک وجب از خاک این سرزمین خدشه ببیند ، لذا ان وحدت ذیل پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای اینها سرافراز نکته ایست که امروز باید مراقت از آن کنیم  و تکلیف داریم آنچه را که می بینیم خواسته ی دشمن انچه که می بینیم رسانه ی دشمن است ،آنچه که می بینیم زاویه ایست که به نفع نیست و باعث تکه پاره شدن این وحدت میشود نکته ی دومیست که باید به عنوان محتوای ارزشمند و گرانقدر حواسمان به آن باشد .

افروغ افزود، نکته سوم و آخرم اینه باشد ما یک تفکر ومرام و اندیشه و خصلت در خودمان داریم ، در طول تاریخ ملت بزرگ ایران، ملت متمدن ایرانم، این بوده و در زمان انقلاب اسلامی به اوج خودش رسید این‌است  که ما نمی توانیم نسبت به مظلوم بی تفاوت باشیم این‌است  که نمی توانیم در مقابل با مستکبر خودمان را کنار بکشیم ،همیشه  تاریخ ما تاریخ ملت ایران از تاریخ پادشاهان بی عرضه و نالایق جداست ملت متمدن و بزرگ ایران ملت اصیل و بزرگ ایران قصه هایشان با زورگویی های حکام بدطینتی که فرصت پیدا کردند به حاکمیت ملت بزرگ برسند متفاوت است منظورمن به ان اصالت خود ملت است که همیشه استکبارستیز بوده ، امروز دنیای استکبار دارد وحشیانه ترین کارهای خودش را در یک شهر آنچه را که می بینیم نسبت به زن و بچه مرد نسبت به کودک نسبت به بچه نارس به چه شکل و شیوه ای است فیلم هایش را داریم که می بینیم وجود دارد انچه که عقب است و تفکر جهان غرب جهان مدعی حقوق بشر را امروز برای همه ماها روشن کرد و اینجا ما نمی توانیم بی تفاوت باشیم نمی توانیم بیخیال باشیم باید هر آنچه که می توانیم با زبانمان با قلبمان با فضای مجازی واکنش را نشان بدهیم و حواسمان باشد برادران عزیز وخواهران ، نگران کنیم نسبت به این مسئله ،عادی سازی نشود برایمان،  اینجوری نباید شود و نباید بی تفاوت شویم نباید برایمان این مسئله عادی شود، یا ببینیم چیکار کنیم چرا امروز قدری نسبت به اون چهار پنج ماه قبلی که اون حملات وحشیانه شروع شد فکر می کنم به خورده عادی تر شده برام این رو باید بازیابی کنیم و به آن بپردازیم به هر شکلی که می توانیم و نگذاریم جنایت استکبار نگذاریم مظلومیت مظلوم برایمان عادی شود، این ها محورهایی است که به نظرم در روزهای پیش رو در آغاز این سال به عنوان برنامه سالانه خودمان در زندگی فردی و خانوادگی زندگی شهر ما زندگی تحصیلیمان همه عزیزان باید مدنظر داشته باشیم.

به نا به این گزارش در شب ۲ فروردین مراسم جزء خوانی قرآن در شهدای گمنام شهر برازجان واقع در فلکه کنجی برازجان هر شب از ساعت ۱۹ برگزار می شود و همچنین یاداوره شهدا در این مکان تا شب ۱۳ فروردین هرشب ساعت ۲۱ تا ۲۲ برگزار می شود، در شب گزارش شده سایت در خدمت سید محد جواد جعفری راوی این شب یادواره شهدا ، خانواده شهید خدارحم برفی از گندم ریز و دکتر عبدالرحیم افروغ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ، خانواده شهدا ، مردم برازجان و مسئولین دیگر و مسافران نوروزی در این محفل حضور داشتند. 

شهید خدارحم برفی ، بیست‌هشــتم بهمن ،۱۳۴۱ در روســتای گندم ریز از توابع شهرســتان دشتستان چشــم به جهان گشــود. پدرش غالم، کارگری میکرد و مادرش معصومه نام داشــت. در حد دوره راهنمایی درس خواند. ســال ۱۳۶۶ ازدواج کرد و صاحب دو پســر و یک دختر شــد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و دچار مصدومیت شیمایی شد. هشــتم مهر ،۱۳۸۶ در بیمارستان نمازی شــیراز بر اثر عوارض ناشی از آن به شهادت رسید. مزار او در شهر برازجان تابعه شهرستان زادگاهش قرار دارد.

این یاداوره هر شب با اهدای سنگ تبرک سالار شهیدان عزیز دل مردم ایران زمین امام حسین( ع  ) به قید قرعه به کار خود خاتمه می دهد .

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید . عکاسان سید محمد مهدی امیری و ابوالفضل عباسی مطلق 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.