×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان،مواردسرقتی زیادی کشف نمودیم و موتورهای پاکشتی را توقیف می نماییم

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان در اخرین نشست خبری خود  در صبح روز ۲۹ سال جاری به اتفاق همکاران خود با اصحاب رسانه در سال ۱۴۰۲ اعلام داشت : نود پنج درصد از خودرهای سرقی ، جرایم قتلی ۱۰۷ درصد ، جرایم خشن ۹۵ درصد ، در سال جدید کشف شده است و در  دستگیری اتباع خارجی غیر مجاز نسبت به سالهای پیشین رشد ۱۱۰ درصدی داشته ایم و در حوزه راهور که بحث ترافیکی است کاهش ۱۰ درصدی داشته ایم و در حوزه سوخت و فراورده های نفتی افزایش ۱۲۰ درصدی کشفیات داشته ایم و  کشف خوردهای خارجی افزایش ۱۰۰ درصدی داشته ایم و توقیف خودروهای شوتی افزایش ۲۰ درصدی افزایش کشفیات را داشته ایم . 

“سید محمد مهدی امیری”محمدرضا محمودیان افزود : طرح امنیت آرامش به صورت مرحله ای در کشور ایجاد شده است ، که یک هفته پیش این طرح با شناسایی خرده فروشان مواد مغدر در شهرستان به مرحله اجرایی رسید و با شناسایی ، شناسنامه اطلاعاتی ایجاد می شود و احکام قضایی انها صادر می شود و نسبت به پاکسازی انها در دو سطح اقدام می شود .

مقام مسئول نیرو انتظامی به این مقام انتطامی افزود : فراجا ماموریتهای خود را به صورت شبانه روز انجام می دهد و امنیت شهرستان با تقدیم خون شهدایی است که ما در سال جدید تقدیم راه مردم دشتسان نموده ایم و این موضوع حکایت بر ان دارد که ما امنیت مردم شهرستان دشتستان خط قرمز ما است . 

سرهنگ محمدرضا محمودیان :موتورهای پاکشتی توفیق می شوند….

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان افزود ، موتورهای پاکشتی آن دسته از موتورهایی هستند که بدون مجوزهای لازم از کشتی ها به صورت قاچاق وارد می شوند و مردم ما هم به صورت غیر رسمی و بدون مجوزهای لازم از آنها استفاده می نمایند، پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان این وسایل را شناسایی و توقیف می نمایند .

وی در پایان در پاسخ به سردبیر سایت که در این جلسه حضور داشت افزود، چهارشنبه‌سوری امسال در سطح شهرستان آمار مصدومی به نقل از اورژانس نداشتیم و موتورهایی که با ایجاد آلودگی صوتی در این روز باعث هنجار شکنی در سطح شهر شده بودند توقیف نموده و این وسایل تا پایان تعطیلات نوروز به آنها تحویل نخواهیم داد ، و در این روز تعداد ۷۰۰۰ هزار طرقه بمبی کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، افزود ۲۰سال است که من در دشتستان توفیق خدمت دارم،یک سال پیش من در شهرستان دیلم خدمت می نمودم و بعد ریس پلیس مواد مخدر و ریس آگاهی به مدت ۲۰ سالی خدمت نمودم.

سید عبدالصالح رضویی فرد ،ریس پلیس راهور دشتستان که در این جمع حضور داشت افزود ، در میدان حافظ برازجان ترافیک در ساعت مختلف ترافیک ایجاد می شود ، ولی چون جز نقاط پر حادثه خط نمی شود و چون تصادف قابل توجهی نداشته است، نیاز به اصطلاح خاصی برای مناسب سازی ندارد .

و اما در پایان این جلسه اعلام شد در پایان سال آینده رئیس پلیس فتا منطقه انتظامی دشتستان محسن بحرینی بازنشسته خواهد شد. 

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید . عکاس سید محمد مهدی امیری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.