×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
جوان شبانکاره به مسابقات دو میدانی آسیایی دعوت شد

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ در پی دعوت دانش آموز مستعد شبانکاره ای به اردوی تیم ملی دو و میدانی جوانان برای شرکت در مسابقات آسیایی، ابراهیم حسینی بخشدار بخش شبانکاره پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان متن این پیام به شرح زیر اعلام می گردد:…

باسمه تعالی

خداوند بزرگ را بسیار سپاسگزارم از جهت خبرهای خوش، موفقیت دانش آموز منطقه جناب آقای سینا سرابی خبر مسرت بخش دعوت از جنابعالی به اردوی تیم ملی جوانان کشورمان در رشته دو و میدانی مایه فخر و مباهات مردم و مسئولان در بخش شبانکاره گردید.

بدون شک اهتمام و جدیت شما در استفاده بهینه از فرصت ها و امکانات حداقلی موجود، برای دستیابی به این امر مهم ستودنی و قابل تحسین بوده و قطعا چراغ راه و باعث تشویق سایر دانش آموزان، نوجوانان و جوانان مستعد این دیار خواهد شد. کسب این موفقیت، موید این واقعیت است که همیشه لطف خدا و تلاش و پشتکار، به کمبودها و محرومیت ها غلبه خواهد کرد.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه به شما،خانواده محترمتان و جامعه ورزش استان، شهرستان و بخش شبانکاره، از درگاه ایزد منان مزید توفیقات شما را در میادین ملی و بین المللی خواهانم.

همچنین از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه، مسئول انجمن دو و میدانی و مربی پرتلاش شما جناب آقای اسکندر طاهری در راه دستیابی به این موفقیت کمال سپاس و قدردانی به عمل می آید.

ابراهیم حسینی
بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش بخش شبانکاره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.