×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بخشدار شبانکاره؛تقدیر از دانش آموزان ممتاز یک امر مهم در ترغیب دانش آموزان به درس خواندن و تلاش کردن است و چنین برنامه هایی باید به طور مستمر صورت بگیرد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام،تجلیل از دبیران و دانش‌آموزان ممتاز دبیرستان دخترانه فرزانگان شبانکاره:با حضور بخشدار شبانکاره و مسئولین آموزش و پرورش منطقه از دبیران و دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان شبانکاره تجلیل به عمل آمد.


ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره در مراسم تقدیر از معلمان و دانش‌آموزان ممتاز دبیرستان دخترانه فرزانگان شبانکاره خطاب به دانش آموزان با اشاره به اینکه دوران دانش‌آموزی زمان طلایی برای فرصت‌های طلایی زندگی است بیان داشت: تقدیر از دانش آموزان ممتاز یک امر مهم در ترغیب دانش آموزان به درس خواندن و تلاش کردن است و چنین برنامه هایی باید به طور مستمر صورت بگیرد.
دانش آموزانی که نتوانستند رتبه های برتر را به دست بیاورند به این معنا نیست که استعداد درس خواندن را ندارند بلکه باید با تلاش مضاعف و استفاده از زمان طلایی که در اختیار دارند فرصت‌های طلایی زندگی خود را خلق کنند.
حسینی در ادامه بیان داشت: از دانش آموزان میخواهم تا در ادامه سال تحصیلی تلاش خود را بیشتر کنند تا بتوانند به خواسته های خود برسند.
شما باید با درس خواندن و شکوفا کردن توانمندی ها به توسعه کشور کمک کنید. با امید زندگی کنید و در مسیر کسب علم و دانش توأم با تربیت ایرانی/اسلامی پرتلاش و استوار قدم بردارید؛ در آینده نزدیک کشور به شما عزیزان سپرده خواهد شد.

بخشدار شبانکاره در ادامه با توجه به نقش آفرینی بسیار زیاد معلمان در نظام آموزشی/تربیتی کشور اظهار داشت: معلمان در شکوفاسازی استعداد آینده‌سازان جامعه رسالت خطیری برعهده دارند، معلمان نقش بسزایی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارند و باید با هدایت درست تحصیلی و بکارگیری شیوه های نوین و همچنین انتقال تجربیات ارزشمندشان در جهت توسعه علمی و جبران خلاءهای آموزشی نقش آفرین باشند تا فرزندانی دانشمند توام با بصیرت و معنویت تربیت شوند و آینده کشورمان توسط این آینده سازان تضمین شده باشد.
همچنین دانش آموزان را برای اثر بخشی اجتماعی آماده نمایید تا بتوانند در آینده نقش خود را به خوبی در جامعه ایفا کنند.

در پایان این مراسم از دبیران و دانش آموزان ممتاز این دبیرستان تجلیل شد.
توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.