×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
معاون سیاسی فرمانداری دشتستان؛حضور با بصیریت و ارزشمند شما در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار دشتستان رقم زد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، معاون سیاسی فرمانداری دشتستان مصطفی بارگاهی در پیامی به شرح زیر از مردم دشتستان برای حضور فعال در پای صندوق‌های شعب اخذ رای و وارد کردن رای خود به صندوق‌ها قردانی نمود.

                 بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بیکران خداوند متعال بر مردم شریف، مومن، ولایت مدار و شهید پرور دشتستان بزرگ ؛حضور با بصیریت و ارزشمند شما در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار دشتستان رقم زد.

یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ روزی به یادماندنی و پرافتخار در حلق حماسه بزرگ در تاریخ این دیار ثبت نمود این اقدام آگاهانه و هوشمندانه شما مردم عزیز و فهیم شهرستان دشتستان، تجدید میثاق دوباره با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و امامین انقلاب ، شهدای والا مقام ایران اسلامی محسوب می گردد.
بی شک الطاف خداوند متعال و عنایت خاصه حضرت ولی عصر (عج)، توصیه های رهبری معظم انقلاب اسلامی و همه نخبگان، دلسوزان ، آحاد مردم و همه داوطلبانی که باعث حضور مردم شدند در خلق این حماسه نقش آفرین بوده است.
در پایان از تمام دست اندرکاران انتخابات، هیئت های اجرائی و نظارت، مسئولین استانی و شهرستانی ، نیروهای امنیتی، نظامی ، انتظامی و قضایی ، کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان و مردم فهیم دشتستان بزرگ کمال تشکر و قدردانی را بعمل می آورم.

آرزوی توفیقات همه مسئولین خدمتگزار در دولت مردمی سیزدهم آیت الله رئیسی از خدواند متعال خواستارم.

من اِلله توفیق

مصطفی بارگاهی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.