×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ابراهیم حسینی:همانگونه که مستحضرید در آستانه انتخابات حساس و سرنوشت ساز ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم

بخشدار شبانکاره با صدور پیامی از مردم برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه دعوت نمود.

متن پیام “ابراهیم حسینی” بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام خدمت مردم شریف ایران اسلامی

همانگونه که مستحضرید در آستانه انتخابات حساس و سرنوشت ساز ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم.

مشارکت حداکثری شما مردم عزیز در انتخابات باعث عزت، عظمت و اقتدار ایران در جهان و عامل بسیار مهمی برای برهم زدن محاسبات و دسیسه های دشمنان ایران اسلامی است.

انشالله و به حول قوه الهی در روز جمعه یازدهم اسفند ماه حضور حداکثری مردم غیرتمند ایران حماسه ای بزرگ را رقم خواهد زد و برگ زرین دیگری در تاریخ درخشان و پرافتخار ایران ثبت خواهد شد.

مجموعه وزارت کشور، شورای نگهبان و ستاد انتخابات بخش شبانکاره بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با محوریت قرار دادن سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت حداکثری آمادگی خود را برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات یازدهم اسفندماه اعلام می دارد.

اینجانب از آحاد مردم شریف، شهیدپرور، ولایتمدار و انقلابی بخش شبانکاره برای حضور در پای صندوق های رأی در جهت عزت و اعتلای ایران اسلامی دعوت بعمل می آورم.

ابراهیم حسینی
بخشدار شبانکاره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.