×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
سحنرانی دکتر صفر امانی در مسجد جنت برازجان برگزار شد/ نهم اسفند سال جاری در مسجد دیگری در خدمت نمازگزاران هستم

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : دکتر صفر امانی برادر شهید حسین امانی با کد انتخاباتی ۱۶ در حوزه دشتشتستان در بعد از نماز مغرب و عشا مسجد جنت برازجان با نمازگزاران این مسجد به سخنوری اهداف حود در مورد کاندیاتوری انتخاباتی خود در حوزه دشتستان پرداخت . 

 به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : دکتر صفر امانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دشتستان در این محفل افزود : مردم را دعوت می نمایم به شرگت در این انتخابات ۱۱ اسفند ماه …

وی در مسائل زیر افزود : …..

 

۱-نظرتان در مورد حجاب چیست؟
حجاب حکم شرعی، عرفی و قانونی است….قرآن کریم در سوره های احزاب و نور به حجاب اشاره کرده است و بر ضرورت ان تأکید کرده است. مقام معظم رهبری فرموده اند کشف حجاب حرام شرعی و حرام سیاسی است. از اول انقلاب تا کنون بیش از ۲٠٠ هزار شهید برای دفاع از ناموس و شرف و حیا و حجاب تقدیم اسلام شده است. مادر پیر ۸٠ ساله ام هنوز منتظر است استخوان شهیدش برگردد. چگونه برخی ها جسور شده اند و علنا به کشف حجاب روی آورده اند در صورتی که برخی ها روزه سکوت گرفته اند؟ مگر ایران، اروپا است؟

۲- آیا با حجاب اجباری موافقید؟ اولا که حجاب اجباری اصطلاح غلطی است بلکه باید بگوییم حجاب ضروری است. دین خدا حجاب را وسیله ای برای صیانت از شرف و عزت زن و مرد قرار داده است. مطابق قانون اساسی کشورما هر مرد و زنی باید پوشش اسلامی را رعایت کند که حدود پوشش را شرع برای مرد وزن مشخص کرده است.

۲-نسبت به کشف حجاب اخیر در جامعه چه برنامه ای دارید؟ مطابق ماده ۶۳۸ قانون اساسی که بیان می کند کشف حجاب در انظار عمومی جرم است و مجازات دارد ابتدا مسئولین را در این موضوع متذکر خواهم شد در صورتی که مسئولین نسبت به اجرای قانون سهل انگاری کنند با قاطعیت ورود خواهم کرد ودر کمترین زمان به بساط کشف حجاب پایان خواهم داد و مسئولینی که در اجرای قانون کوتاهی کنند و به خون شهیدان و ملت مؤمن خیانت کنند از پست ومنصب عزل خواهم کرد.
من در همین جا به صراحت به مسئولین عرض می کنم حجاب خط قرمز ماست اگر مسئولین توان مقابله با کشف حجاب را ندارند خودشان کنار روند.

۳-برخی ها می گویند حجاب را اختیاری کنیم نظر شما چیست؟ حجاب حکم خداست. قانون اساسی ما مبتنی بر احکام اسلام تدوین شده است بنابراین حجاب یک امر شرعی، قانونی و تکلیف اجتماعی است. همه باید به قانون تمکین کنند….

قانون برای همه یکسان است. همه در برابر قانون مساوی اند و باید از قانون تبعیت کنند.

۴- برخی ها حجاب را قبول ندارند نظر شما چیست؟
اگر کسی قبول ندارد که برای خودش ندارد نه برای دیگران. کسی نمی تواند برای قانون تصمیم بگیرد قانون برای ما تصمیم می گیرد. سرپیچی از قانون تخلف و گاهی جرم است.
کسی که حجاب را قبول ندارد یعنی خدا را قبول ندارد.
مثلا من غذایی را دوست ندارم نمی توانم بگویم دیگران هم نباید دوست داشته باشند.

۵-در حوزه مراکز آموزشی وفرهنگی چه برنامه هایی دارید؟
به نهادهای فرهنگی و آموزشی اعم از بسیج، آموزش وپرورش، کانون های فرهنگی،دانشگاهها،مساجد و…توجه ویژه خواهم داشت و بودجه موردنیاز را مطابق قانون برای آنها درنظر خواهم گرفت. تجهیزات موردنیاز مدارس،کانون ها ومساجد را تأمین خواهم کرد. بسیج را تقویت خواهم کرد. به وضعیت دانشگاهها رسیدگی خواهم کرد.

 

در مقوله عفاف وحجاب طرح و برنامه دارم و با قوت و قدرت مقابل هنجارشکنان،قانون گریزان و مروجان بی عفتی و بی حیایی خواهم ایستادو در کمترین زمان بساط کشف حجاب برخی قانون گریزان را جمع خواهم کرد و هرگز در مقابل گناه علنی سکوت نخواهم کرد. امروز امنیت اخلاقی و روانی از مسئله معیشت واجب تر است. اگر امنیت اخلاقی از بین برود امنیت اقتصادی هم نخواهیم داشت. ریشه فساد اقتصادی در فساد اخلاقی است. باید ریشه فساد اخلاقی را خشکاند.
در حوزه فضای مجازی، نظارت ها را تشدید خواهم کرد.
طرح پیشنهادی تأسیس وزارت خانواده را به دولت خواهم داد. به حقوق اجتماعی زنان و مادران نسل آینده که هدف اصلی آنها تربیت انسان هاست توجه خاص دارم. زنان سرپرست خانوار که درآمدی ندارند حقوق دریافت خواهند کرد.
۶-تورم و گرانی را چگونه مهار می کنید؟
✓قطع مصرف بی رویه
✓با افزایش تولید با کیفیت و انبوه و ایجاد اشتغال
✓با قطع کردن دست دلالان وسودجویان
✓مقابله با رانت خواری، اختلاس و…
✓توزیع عادلانه ثروت دربین مردم
✓جلوگیری از ریخت وپاش های بی رویه و غلط در همایش ها، سمینارها و گردهمایی ها و جلساتی که هیچ آثار مثبتی برای مردم ندارند
۷- چه برنامه ای برای اقتصاد کشور دارید؟
اقتصاد سرمایه داری را ریشه کن خواهم کرد. دست مافیای ثروت و صاحبان قدرت را از چرخه اقتصاد کوتاه خواهم کرد. صنعت خودرو را مردمی خواهم کرد. زمین های بلوکه شده در دست صاحبان ثروت را آزاد خواهم کرد و روی جوانان نیازمند تقسیم خواهم کرد. بر اقتصادلیبرالی و انحصاری خط بطلان خواهم کشید. و اقتصاد اسلامی و مردمی که زمینه ساز عدالت است را جایگزین خواهم کرد.


یکسان سازی حقوق کارمندان را با جدیت پیگیری خواهم کرد و به تبعیض ها و بی عدالتی ها پایان خواهم داد. از حقوق مردم تا آخرین نفس دفاع خواهم کرد..

در پایان به اطلاع می رسانیم سخنرانی دکتر صفرامانی ۹ اسفند امشب  در مسجد امام حسن عسکری(ع) برازجان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود .

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید . عکاس سید محمد مهدی امیری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.