×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اسماعیل ضیاء: کمبود پزشک اگر سراسریست چرا در شیراز، اصفهان و تبریز، کمبود دیده نمی شود/ به من وعده پست و مقام می دهند که کناره گیری کنم!

اسماعیل ضیاء، کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه هفتم اسفندماه به دیدار جمعی از طرفداران خود در روستای جتوط و شهر وحدتیه رفت و به سخنرانی پرداخت.
کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع حامیان خود در روستای جتوط، اظهار داشت: حضرت آقا مردم را به مطالبه گری سازنده و نقد سازنده تشویق کرده اند و این نقد ها باعث می‌شود تا مسؤولان هم به خود بیایند.

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی واحد دشتشتستان افزود : اسماعیل ضیاء ضمن یاد آوری زمان انتخابات و مشکلات کشاورزان افزود: اگر مسؤولان در زمینه خرما فکری کنند نیاز نیست برای اشتغال خارج از استان برای کار بروند. سال قبل خرما با ضرر به بازار عرضه شد و کسی حتی حرفی هم نزد اما من حرف می زنم، مطالبه می کنم، حقوق از دست رفته کشاورزان را مطالبه می کنم.

اسماعیل ضیاء ضمن یاد آوری زمان انتخابات و مشکلات کشاورزان افزود: اگر مسؤولان در زمینه خرما فکری کنند نیاز نیست برای اشتغال خارج از استان برای کار بروند. سال قبل خرما با ضرر به بازار عرضه شد و کسی حتی حرفی هم نزد اما من حرف می زنم، مطالبه می کنم، حقوق از دست رفته کشاورزان را مطالبه می کنم.

وی عنوان کرد: خرما سال قبل۲۸هزار تومان فروخته می‌شد و امسال خرما روی درخت ده تا ۱۵هزار تومان فروش رفت اگر این ضرر نیست پس چیست مسؤولان کجا هستند؟

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وقتی مشکل راه و خرابی آسفالت ها را می بینم احساس شرمندگی کرده و چیزی از دستم بر نمی آید حق مردم ما چنین آسفالت پر از چاله چوله ای نیست، درد فقط این نیست، نخیلات در حال سوختن است و خبری از سد دالکی نیست.

اسماعیل ضیاء در پاسخ به شکایت یکی از کشاورزان در مورد اینکه می گفت:«هر چه از کشاورزی در می آورم برای باغ و پمپ آب هزینه می‌شود»، اظهار کرد: پس سد دالکی که با میلیاردها تومان اعتبار صرف شده برای پمپاژش که باید هفت تا هشت ماه در سال کار می کرد راه اندازی نشد چه؟ به عهده چه کسی است پاسخ دهد؟

وی در پاسخ به اینکه کمبود نیروی کادر درمان در همه جا وجود دارد، اظهار داشت: کمبود کادر درمان چرا فقط در استان بوشهر است؟ چرا برای پیدا کردن یک پزشک متخصص و یا فوق تخصص باید برای مردم ما اینقدر سخت باشد و به استان های مجاور مراجعه کنند، اگر کمبود کادر درمان وجود دارد چرا فقط در استان ما است چرا در تهران، تبریز، شیراز و اصفهان وجود ندارد؟

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شهر وحدتیه نیز عنوان کرد: چه جوان هایی که در محور وحدتیه به سعدآباد جان باختند و باید در بحث راه اقداماتی انجام شود.

اسماعیل ضیاء افزود: شهری که در روز ۳۰هزار بشکه نفت تولید دارد و مردمی که در این حجم از آلایندگی نفسشان در نمی آید؛ کسی هم حقوق این مردم را مطالبه نمی کند و چون ما فعالیت داریم و می خواهیم حق مردم را مطالبه می کنیم، روی بنر هایمان شبانه روغن سوخته می ریزند و یا قول پست و مدیریت در صورت کناره گیری از انتخابات را می دهند اشتباه می کنند چون من برای پست و مقام نیامده ام بلکه برای خدمت به مردم آمده ام.

وی بیان کرد: اعتبار نفت و آلایندگی سال ۱۳۹۴حدود ۲۴میلیارد تومان وارد استان شد به کجا رفت چرا حق مردم را نمی دهند.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رای خانواده شهدا را بردند و به آن ها توجهی نکردند. ولی من از خدا خواسته ام اگر صلاحش بر این باشد خادمی خانواده شهدا نصیبم شود تا بتوانم خدمتی به مردم دشتستان کنم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.