×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مرتضی قدوسی،امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل تلاش و زحمات شبانه روزی سربازان گمنامی ست که از جان خویش می‌گذرند تا آرامش و امنیت را به مردم هدیه نمایند

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام،پیام شهردار برازجان به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان بدین شرح اعلام شد….

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

لانِعمَهَ اَهنأ مِن الأمنِ؛ هیچ نعمتی گواراتر از «امنیّت» نیست. (️امام علی(ع)

امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل تلاش و زحمات شبانه روزی سربازان گمنامی ست که از جان خویش می‌گذرند تا آرامش و امنیت را به مردم هدیه نمایند.

ایثار، شهامت، شجاعت، اخلاص و انقلابی بودن از صفات بارز سربازان گمنامی ست که به دور از تبلیغات رسانه ای، ضامن امنیت و اقتدار این سرزمین اسلامی شده اند و دست دشمنان و نقشه های شوم آنها را از این کشور کوتاه کرده اند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت، از خدمات و مجاهدت‌های خاموش، صادقانه و خالصانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سنگر تأمین آرامش و امنیت جامعه تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم با عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عج)، با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) و پیگیری و اجرای فرمایشات دلسوزانه ایشان همواره در برقراری نظم و امنیت پایدار در کشور، سلامت، موفق و مؤید به تایید الهی باشند.

مرتضی قدوسی
شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.