×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
ابراهیم حسینی:براساس روایات و اسناد موجود، شبانکاره از قدیم ده‌کهنه و دیه مالک نام داشته و در دوران‌های باستان آن را بخشی از ایالت انشان در دولت ایلام دانسته‌اند

 سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلامپیام بخشدار شبانکاره به مناسبت فرارسیدن روز شبانکاره بدین شرح اعلام شد…

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام متن پیام بدین شرح اعلام شد…

ابراهیم حسینی، بخشدار شبانکاره به مناسبت فرارسیدن بیست و پنجم بهمن ماه روز شبانکاره با صدور پیامی این روز را گرامی داشته و این روز را به مردم شبانکاره تبریک گفت….

بسم الله الرحمن الرحیم

براساس روایات و اسناد موجود، شبانکاره از قدیم ده‌کهنه و دیه مالک نام داشته و در دوران‌های باستان آن را بخشی از ایالت انشان در دولت ایلام دانسته‌اند. دوره‌ی ایلامیان از (۳۰۰۰ -۱۰۰۰) سال قبل از میلاد می‌باشد. تاریخ ایران نشان می‌دهد این سرزمین از پنج هزار سال تا سه هزار سال پیش قدمت دارد.  

شبانکاره شهر تمدن، فرهنگ و ادب، شهر شهیدان همیشه جاوید، خاستگاه مردان و زنان شجاع و مومن و شهری با غنای فرهنگی، تاریخی و دینی است که مهمان نوازی آنان زبان زد خاص و عام است، مردم این شهر از گذشته دور در تاریخ به عنوان مردمانی نیکو سیرت و مذهبی شهرت دارند. این دیار مهد پرورش انسان های بزرگ و فهیم می باشد. که در حساس ترین زمان ها مانند هشت سال دفاع مقدس با رشادت ها و جانفشانی های خود این را ثابت کردند.

همانگونه که مستحضرید ۲۵ بهمن ماه روز گرامیداشت شبانکاره است، هر آنچه در این گرامیداشت ها رقم می خورد، هویت نسل جدید را به عقبه گران‌سنگ خود پیوند می دهد و بر اعتبار و افتخار و بالندگی نسل جدید این سرزمین می افزاید.

روز شبانکاره فرصتی برای گرامیداشت فرهنگ مردمان این شهر و دیار است. 

اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۵ بهمن ماه روز شبانکاره بزرگ این روز را به همه مردم بصیر و آگاه و همیشه در صحنه شهر و بخش شبانکاره تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند متعال توفیقات و سربلندی روزافزون برای مردم دیارم مسألت دارم.

ابراهیم حسینی

بخشدار شبانکاره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.