×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
عدالت: امروز زمین چمن فوتبال روستای دهنو با مساحت ۱۲۰۰ مترمربع افتتاح می شود

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : صبح روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور بخشدار مرکزی دشتستان، فرمانده حوزه امام سجاد(ع) دهیاران بخش مرکزی، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای دهنو، پروژه های چمن مصنوعی فوتبال، ۱۰۰۰ مترمربع سنگ فرش پیاده رو و ۷ هزار مترمربع آسفالت معابر روستای دهنو افتتاح شد.

هادی عدالت با تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ابراز کرد: در سال ۱۴۰۲ روستای دهنو از جنبه های ورزشی، فرهنگی و عمرانی پیشرفت قابل توجهی داشته که عامل جلوگیری از مهاجرت مردم این روستا به شهرهای همجوار بوده است.

عدالت افزود: امروز زمین چمن فوتبال روستای دهنو با مساحت ۱۲۰۰ مترمربع افتتاح می شود، این زمین از جمله نیازهای جوانان این روستا بود که محقق شد و دیگر نیازهای این روستا ایجاد فضای تفریحی مانند پارک ها و فضای ورزشی مانند سالن های ورزشی است که شورا و دهیاری روستا با برنامه ریزی و هدف گذاری می تواند آنها را هم ایجاد کند.

بخشدار مرکزی دشتستان در خصوص پتانسیل گردشگری روستای دهنو ابراز کرد: با وجود فاصله ی این روستا تا بزرگراه بوشهر – برازجان، ایجاد فضاهای بومگردی و اقامتی می تواند نقش مهمی در جذب مسافران داشته و عامل رونق بیشتر این روستا شود و توصیه داریم دهیار و شورای روستا در جهت معرفی هرچه بیشتر کارگاه های تولیدی و حمایت از زنان اشتغال آفرین اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: اجرای ۱۰۰۰ مترمربع سنگ فرش و ۷۰۰۰ مترمربع آسفالت معابر روستا باعث تغییر مبلمان روستایی شده که در ادامه نیازمند استفاده از المان ها و تندیس های مناسب با تاریخچه این روستا است.

دهیار روستای دهنو در خصوص پروژه های انجام شده گفت: دهیاری روستای دهنو با هدف فراهم سازی محیطی مناسب برای زندگی اهالی روستا اقدام به کارهای عمرانی متعددی کرده که در نوع خود برای این روستا بی نظیر بوده است، به طور مثال ۷هزار مترمربع آسفالت معابر روستا، زیرسازی گذر به متراژ ۲۵۰۰ مترمربع، اجرای چمن مصنوعی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع و اجرای موزاییک پیاده رو شهید بهروز رضایی دهنوی به متراژ ۱۰۰۰ متر مربع از جمله کارهای مهم ما در دهیاری بوده است.

امین رضایی دهنوی افزود: در کنار فعالیت های عمرانی همواره برنامه های فرهنگی را مدنظر داشته ایم و توانسته ایم در سال جاری مسابقات بومی و محلی، جشن میلاد پیامبر اکرم(ص)، یادواره شهدای روستا، توزیع بسته های معیشتی و مراسم استقبال از شهید خوشنام را برگزار کنیم.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.