×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بخشدار شبانکاره؛تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و خدمات دولت به مردم برای افزایش امید در جامعه باید محور کارها باشد و شما بسیجیان بعنوان مهمترین حلقه واسط میان عموم مردم و حاکمیت بهترین ظرفیت برای این امر مهم هستید

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ بخشدار شبانکاره: انتخابات بزرگترین آزمون سیاسی اجتماعی ملت است و برگزاری مستمر و حضور حداکثری مردم در ادوار مختلف در طول انقلاب اسلامی یکی از وجوه تمایز ایران با سایر کشورها است.

بسیجیان بعنوان مهمترین حلقه واسط میان عموم مردم و حاکمیت بهترین ظرفیت برای تبیین دستاوردها و امید افکنی در جامعه هستند.

همایش روشنگری و جهاد تبیین با تحلیل مسائل روز، دهه فجر و انتخابات با حضور حسینی بخشدار شبانکاره، سردار انگالی هادی سیاسی و از پیشکسوتان دفاع مقدس، سرهنگ یحیایی جانشین سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، سرهنگ پولادی فرمانده بسیج ابوذر شبانکاره و بسیجیان بخش شبانکاره در مسجد امام سجاد (ع) برگزار شد.

در این مراسم ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: به برکت رهبری آگاهانه و الهی امام خمینی (ره) که مسیر را برای همه ما مشخص کرد و مقام معظم رهبری ادامه دهنده این مسیر حق، خون پاک شهیدان و ایثار رزمندگان و دلسوزی ها و حمایت های مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه اقتدار ایران اسلامی روز به روز بیشتر و بیشتر می شود.

بخشدار شبانکاره تبیین دستاوردهای نظام را برای امیدافکنی در جامعه لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و خدمات دولت به مردم برای افزایش امید در جامعه باید محور کارها باشد و شما بسیجیان بعنوان مهمترین حلقه واسط میان عموم مردم و حاکمیت بهترین ظرفیت برای این امر مهم هستید. 

بسیج پرچمدار تفکر امام (ره) و شهدا است، شما بعنوان کسانی که دلسوز نظام و انقلاب هستید باید در طول سال خصوصاً دهه فجر به نحو شایسته نسل جوان را در جریان اقدامات انقلاب اسلامی قرار دهید که موجب اعتماد و امید به آینده انقلاب خواهد شد.

بخشدار شبانکاره در ادامه به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: انتخابات بزرگترین آزمون سیاسی اجتماعی ملت است و برگزاری مستمر و حضور حداکثری مردم در ادوار مختلف در طول انقلاب اسلامی یکی از وجوه تمایز ایران با سایر کشورها است.

دشمن در کمین است و می‌خواهد با شبهه افکنی و نا امید کردن مردم مشارکت در انتخابات را پایین بیاورد و بر روی آن موج سواری کند. باید بعنوان بسیجی مراقب نفوذ دشمن باشید و اقدامات و نقشه های شومش را با جهاد تبیین و روشنگری و دعوت عموم به مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت خود خنثی کنید.

در ادامه سردار انگالی به موضوع مهم انتخابات و نقش بسیج در این امر مهم اشاره کرد و افزود: انتخابات پیشِ رو عرصه مهم برای جهاد تبیین است و بسیجیان مهمترین نقش‌آفرین در خنثی کردن توطئه‌های یأس‌ پراکنان و القا کنندگان بی‌ فایدگی انتخابات و دعوت عموم به مشارکت حداکثری هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.