×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بخشدار شبانکاره؛۴۵ سال گذشته شاهد دستاوردهای مختلف و متعددی در کشور بودیم و امروز ما میراث دار سرمایه عظیمی از دانش، تخصص، فناوری، زیرساخت و توسعه در حوزه های مختلف هستیم

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام،گلبانگ انقلاب با حضور فرماندار دشتستان منطقه شبانکاره طنین انداز شد…

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، چهارشنبه۱۱ بهمن۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب و با حضور بنافی فرماندار شهرستان دشتستان و معاونین فرمانداری شهرستان، حسینی بخشدار شبانکاره و حجت الاسلام پردل امام جمعه شبانکاره، مهران پور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان، رستمی رئیس آموزش و پرورش و سایر مسئولان در محل دبیرستان متوسطه دوم مکتب الزهراء نواخته شد.

ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره در ابتدای این آیین با تبریک ایام الله دهه فجر بیان داشت: توفیق پیدا کردیم در آیین نواختن زنگ انقلاب حضور یابیم و همراه با دانش آموزان عزیز این مناسبت را جشن بگیریم.

ایمان به خدا و ریشه‌های دینی و مذهبی مردم زمینه اصلی وحدت و انسجام این ملت را در برابر رژیم طاغوت فراهم کرد و باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را با درایت و بدون هیچ عملیات نظامی و یا خشونتی فقط با اتکا به خداوند با پشتوانه بزرگی به نام مردم و همدلی و همراهیشان به سرانجام رساند.

پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ محقق شد و این پیروزی متعلق به همه اقشار ایران بود از جمله دانش آموزان نیز در این انقلاب بزرگ سهیم بودند.

بخشدار شبانکاره با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در چهل و پنج سال گذشته از انقلاب بیان داشت: در ۴۵ سال گذشته شاهد دستاوردهای مختلف و متعددی در کشور بودیم و امروز ما میراث دار سرمایه عظیمی از دانش، تخصص، فناوری، زیرساخت و توسعه در حوزه های مختلف هستیم، دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید علت و عوامل موفقیت انقلاب اسلامی را برای نسل امروز تبیین و بازگو کرد. باید با تبیین این دستاوردها موج خبرهای منفی دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی را که باعث نا امیدی جامعه می شود خنثی کرد. 

حسینی در پایان خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: انقلاب اسلامی امروز با پیشرفت‌های بزرگ خود در طی این ۴۵ سال در اوج و نزدیک قله های اقتدار و عزت قرار دارد و دشمنان نیز به خوبی این دستاورد و توانمندی‌ها را درک کرده‌اند.

افزایش توطئه‌ها، هجمه‌ها و خباثت‌های دشمن ناشی از موفقیت انقلاب اسلامی در برابر آنها و تحقق آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی است و شما دانش آموزان میراث دار این مسیر پیشرفت و توسعه و ادامه دهنده راه انقلاب و رسیدن به قله های افتخارات هستید.

اکبر پورات در آئین افتتاح و بهره‌برداری از مدرسه فاطمیون روستای خلیفه در شهرستان دشتستان با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: این مدرسه طی قرارداد و تفاهم نامه سه جانبه بین سازمان ملی مهاجرت، کمیساری عالی سازمان ملل متحد و سازمان آموزش و پرورش احداث شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: این مدرسه در متراژ ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع در قالب ۱۲ کلاس توسط اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده است.

پورات بیان کرد: همچنین نمایشگاه عرضه محصولات و تولیدات اتباع و مهاجرین خارجی سراسر کشور با عنوان خدمت رشد شکوفایی به مدت سه روز در بوشهر در حال برگزاری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: این نمایشگاه با هدف تبیین، چهار دهه حضور اتباع و مهاجرین خارجی در کشور و خدماتی که در زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی ایران که زمینه تعالی، رشد و شکوفایی آنان را فراهم داشته برپا شده است.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف ما در برگزاری این نمایشگاه هدفمندسازی دستاوردها و سرمایه‌های سرگردان اتباع خارجی و سرمایه گذاری آنان در کشور در جهت عرضه کالا و تولیدات اتباع و مهاجرین خارجی سراسر ایران بوده است.

پورات خاطرنشان کرد: استان بوشهر به عنوان استان پیشگام در عرصه باز نمودن پنجره‌ای جدید در عرصه‌های سرمایه گذاری اتباع و مهاجرین خارجی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر هزار و ۸۳۷ پروژه در سطح استان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد، اذعان کرد: این پروژه‌ها با تلاش استاندار بوشهر با اعتبار ۱۴۷ هزار میلیارد تومان افتتاح و اجرایی می‌شوند.

پورات خاطرنشان کرد: از هزار ۸۳۷ پروژه تعداد هزار و ۷۲۹ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان و ۱۰۸ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری بیش از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان در دهه مبارک فجر امسال در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.