×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بخشدار شبانکاره؛ایام الله دهه فجر فرصتی بی بدیل برای خدمتگذاران انقلاب اسلامی در جهت ارائه خدمت هرچه بیشتر به مردم و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : بخشدار شبانکاره در جلسه شورای هماهنگی ستاد دهه فجر:ایام الله دهه فجر فرصتی بی بدیل برای خدمتگذاران انقلاب اسلامی در جهت ارائه خدمت هرچه بیشتر به مردم و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است و یقیناً انعکاس واقعی و کامل این دستاوردها باعث امیدآفرینی در بین آحاد مردم خواهد شد…

انتظار داریم تمامی ادارات، شهردار و دهیاران نسبت به آذین بندی و تبلیغات محیطی در فضاهای عمومی و اداری در دهه فجر و همچنین موضوع اساسی و اصلی این روزهای کشورمان یعنی انتخابات یازدهم اسفندماه اقدام کنند.

در ابتدای این جلسه حجه الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره با اشاره به ماه رجب، گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی را امری مهم و حیاتی دانستند و بیان داشتند که دهه فجر باید یادآور خدمات و اقدامات نظام جمهوری اسلامی به مردم باشد و مسئولین با عملکرد مطلوب خود زمینه خدمت بیشتر برای مردم را فراهم کنند و در بین مردم حضور مستمر داشته باشند.


وی همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه اظهار داشت: انتخابات یک مسئله مهم کشور است و همه باید در این زمینه تلاش کنیم تا شاهد مشارکت خوب مردم در انتخابات باشیم.

ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره در ادامه و جمع بندی جلسه با تبریک ایام و اعیاد ماه مبارک رجب و تقارن با دهه مبارک فجر گفت: جشن های انقلاب اسلامی در بخش شبانکاره باید به صورت باشکوه برگزار شود، مسئولین بخش در کنار برگزاری جشن‌های دهه فجر تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت خصوصاً برای نسل امروز و جوانان را در برنامه های خود داشته باشند.
با توجه به اینکه دشمنان ما در صدد کمرنگ جلوه دادن خدمات دولت هستند ایام الله دهه فجر فرصتی بی بدیل برای خدمتگذاران انقلاب اسلامی در جهت ارائه خدمت هرچه بیشتر به مردم و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و معرفی ارزش ها و روایت پیشرفت است و یقیناً انعکاس واقعی و کامل این دستاوردها باعث امیدآفرینی در بین آحاد مردم خواهد شد.
در ادامه بخشدار شبانکاره بر ضرورت روایتگری صحیح و اطلاع‌رسانی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و همچنین اطلاع رسانی ها در سطح معابر و ورودی شهر و روستاها تاکید کرد و افزود: انتظار داریم تمامی ادارات، شهردار و دهیاران نسبت به آذین بندی و تبلیغات محیطی در فضاهای عمومی و اداری در اعیاد ماه رجب و شعبان، دهه فجر و همچنین موضوع اساسی و اصلی این روزهای کشورمان یعنی انتخابات یازدهم اسفندماه اقدام کنند.

بخشدار شبانکاره در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفندماه گفت: انتخابات ۱۱ اسفندماه همانند سایر انتخاباتی که تا به امروز در کشور برگزار شده و نماد آگاهی و حضور همیشگی مردم ولایت مدار بوده باید پرشور، سالم و در امنیت کامل برگزار شود که همه‌ی ما در تحقق این امر و مشارکت حداکثری در انتخابات مسئول بوده و وظیفه داریم. دشمنان نظام جمهوری اسلامی در انتخابات امسال با بهره‌گیری از تمام توانشان سعی در عدم مشارکت حداکثری دارند و این وظیفه همه مسئولان است که در جهت آگاه‌سازی جامعه برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم گام بردارند.

بخشدار شبانکاره ضمن تقدیر از دستگاه‌هایی که همکاری خوبی با ستاد انتخابات بخش داشته اند؛ اظهار کرد: براساس قانون، همه ادارات دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و نهاد‌های انقلابی موظف و مکلف‌اند با در اختیار گذاشتن ظرفیت‌ها و امکانات خود، همکاری لازم را برای برگزاری رویداد مهم انتخابات داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.