×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
امام جمعه دشتستان؛ماه رجب ماه خداست و رحمت الهی فراوان است ، لذا سعی کنیم با استغفار حداکثر استفاده را از این ماه ببریم

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ در روستای زیارت برگزاری همایش ترویجی ، تکریمی زکات در مسجدحمزه روستای زیارت با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصلح امام جمعه دشتستان برگزار شد….

بنا به این گزارش ابتدا دکتر سید باقر موسوی نژاد رئیس اداره اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گزارشی از عملکرد دبیرخانه‌شورای زکات ارائه و بیان داشت :…

ترویج و پرداخت به موقع زکات اقدامی است عملی برای مساعدت نیازمندان به ویژه توانمندسازی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و همه ما موظف هستیم این فریضه الهی را توسعه دهیم . 

در ادامه امام جمعه شهرستان دشتستان طی سخنانی ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد باسعادت مولای متقیان امیرالمؤمنین علیه السلام اظهار داشت : ماه رجب ماه خداست و رحمت الهی فراوان است ، لذا سعی کنیم با استغفار حداکثر استفاده را از این ماه ببریم .

وی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه اشاره کرد و گفت : امامین انقلاب همواره نسبت به ضرورت حضور مردم در انتخابات و اثرات آن جهت پیشبرد نهضت اسلامی تاکید فراوان داشتند . 

حجت الاسلام مصلح افزود : دشمنان می خواهند ما در انتخابات شرکت نکنیم، دشمنان می خواهند چنین وانمود کنند که ملت رغبتی به انتخابات ندارند، شما باید این فکر غلط را تخطئه نمائید و با حضور چشمگیر در انتخابات بار دیگر دست رد به سینه آنان بزنید . 

رئیس شورای زکات شهرستان دشتستان به فواید پرداخت زکات اشاره کرد و فرمود : در قرآن کریم ۲۷ بار زکات به همراه نماز آمده و ۳۲ بار هم کلمه زکات بطور مشخص مطرح گردیده است . 

امام جمعه دشتستان اضافه کرد : یکی از مهمترین خصوصیات پرداخت زکات کاهش فاصله طبقاتی بین ثروتمندان و فقرا می باشد، بی توجهی به زکات موجب تضعیف بنیه اقتصادی و دوری مردم از معنویات و در نتیجه رواج بخل و حسادت در جامعه می شود . 

در پایان برنامه توسط حجت الاسلام والمسلمین مصلح امام جمعه دشتستان، دکتر موسوی نژاد رئیس اداره اجرایی زکات استان و اعضای شورای اسلامی روستای زیارت از مودیان فعال زکات تجلیل بعمل آمد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.