×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
درخشش تنها نماینده استان بین شهرداری های کشور؛ شهرداری برازجان برگزیده جایزه ملی شد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، شهرداری برازجان به عنوان تنها نماینده استان بوشهر در نخستین نمایشگاه ملی «شهریران» شرکت کرد.

در این رویداد که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران و از یکم الی سوم بهمن ماه جاری با هدف تعالی مدیریت شهری برگزار گردید، شهرداری‌های منتخب کشور در قالب «جایزه ملی شهید باکری» بر اساس ارزیابی‌های تخصصی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، با رویکرد معرفی الگوهای تخصصی مدیریت شهری برگزیده شدند.

 بنا بر این گزارش، شهرداری برازجان به عنوان یکی از شهرداری های برتر کشور برگزیده شد و تندیس نمایشگاه و لوح تقدیر از سوی دکتر جواد وزیری رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سید سجاد انوشه معاون سازمان امور شهرداری های کشور و همچنین دکتراحمدی مدیر کل خدمات شهری سازمان دهیاری و شهرداری های کشور به مرتضی قدوسی شهردار برازجان اهدا شد.

بر اساس این گزارش؛ دکتر انوشه معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ضمن تحسین فعالیت های صورت گرفته از سوی شهرداری برازجان تعداد ۵ خودروی ون و ۵ ست تنفسی آتش نشانی را به عنوان هدیه ویژه به شهرداری برازجان اهدا کرد.

گفتنی است غرفه شهرداری برازجان با پخش ویدیوهایی از عملکرد این مجموعه در حوزه های مختلف شهری و نمایش بخشی از آن ها بصورت تابلو و همچنین ارائه ایده و طرح های مختلف مدیریت شهری، مورد استقبال چشمگیر عموم بازدید کنندگان قرار گرفت.

گفتنی است مراسم پایانی این نمایشگاه با حضور اغلب شهرداران کشور و رؤسای شرکت های دانش بنیان برگزار شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.