×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فعالیت های مجموعه پیرامون ازدواج آسان جوانان: جامعه ما باید بیش از پیش با فرهنگ قرآنی مانوس گردد و کلام الهی در خصوص اهتمام به تأهل و ازدواج و اطمینان به صادق الوعد بودن خدای متعال مورد عنایت جدی قرار گیرد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ پیش از ظهر امروز خانم خوش خبر مسؤول مرکز یاوران حضرت مهدی (عج) با حجهالاسلام مصلح امام جمعه دشتستان دیدار و گفت و گو کرد.

امام جمعه دشتستان در این دیدار ضمن دریافت گزارش فعالیت های آن مجموعه پیرامون ازدواج آسان جوانان، گفت: جامعه ما باید بیش از پیش با فرهنگ قرآنی مانوس گردد و کلام الهی در خصوص اهتمام به تأهل و ازدواج و اطمینان به صادق الوعد بودن خدای متعال مورد عنایت جدی قرار گیرد….

وی در ادامه افزود: بدانیم که خداوند فرموده من از فضل خویش شما را بی نیاز می کنم و نباید از فقر و تنگ دستی بهراسید بلکه تلاش و همت کنید قطعاً لطف و عنایت پروردگار عالم شامل حال بندگان خود می شود.

گفتنی است به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان برای جوانان مرکز یاوران حضرت مهدی (عج) با همکاری دفتر امام جمعه دشتستان، هیأت امنا مسجد حضرت مهدی (عج) و جمعی از خیرین شهرستان مراسم جشن پیوند زوجهای جوان را در حسینیه حضرت معصومه (س) برازجان برگزار می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.