×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
علی موحدی؛تبلیغات امپراتوری رسانه‌ای غرب، امروز بیش از هر دوره و زمانی، مردم در کنار رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی حضرت آیت‌الله رییسی قرار دارند

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : دانش‌آموزان گام دوم انقلاب اسلامی صبح امروز در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم را در مقابل کاروانسرای مشیرالملک برازجان برگزار کردند.

در این آیین باشکوه که در تاریخ ۷ دی ماه در دژ برازجان یا کاروانسرای مشیر المکی برازجان همراه با پوشش زنده از طریق صداوسیمای مرکز استان و شبکه دانش‌آموزی شاد پخش شد،گروه سرود ۴۵۰ نفری دانش آموزی رجا دهقاید به اجرای برنامه پرداختند….

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین گفت: افزایش سرمایه اجتماعی برای نظام مقدس جمهوری، یکی از اهداف مهم، کلیدی و الهی مکتب حاج قاسم است که نظام تعلیم و تربیت، مهمترین دستگاه برای تحقق این رویکرد مکتب حاج قاسم است.

علی موحدی افزود:بر خلاف تبلیغات امپراتوری رسانه‌ای غرب، امروز بیش از هر دوره و زمانی، مردم در کنار رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی حضرت آیت‌الله رییسی قرار دارند.

وی عنوان کرد: اسلام از صدر تاکنون، مالک اشترهای زیادی داشته است و حاج قاسم، سردار رضی موسوی‌ها و سردار حجازی‌ها، مالک اشتر زمانه هستند، اما امروز ما به عمارها برای اقامه جهاد تبیین نیاز داریم.

موحدی تاکید کرد: تبیین عمارها و افسران جهاد تبیین، رسالت آموزش و پرورش است تا جای جلاد و شهید عوض نشود.

وی یاداور شد: در آستانه حماسه نهم دی ۸۸ باید به نسل جدید به خوبی گفته شود که چه کسانی و با چه پیشتیبانی‌هایی، کشور را تا لبه پرتگاه بردند.

موحدی ادامه داد: در راستای جهاد تبیین تا کنون ۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر به سفر راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند.

وی در پایان گفت: تشییع شهدای گمنام در ۳۰۰ مدرسه سراسر استان در راستای مکتب حاج قاسم و کار موثر فرهنگی در آموزش و پرورش است. روابط عمومی اموزش و پرورش استان بوشهر

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید. سید محمد امین ابطحی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.