×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
بارگاهی:اجرای طرح تحول نظام سلامت، انقلابی در حوزه سلامت شهرستان ایجاد شده است و اقشار مختلف جامعه از خدمات رایگان این طرح بهره مند خواهند شد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان بهمراه بخشدار سعدآباد و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه از مرکز خدمات جامع سلامت شهر وحدتیه در راستای بررسی وضعیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بازدید نمودند.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ معاون سیاسی فرماندار دشتستان ضمن ابراز رضایت از نحوه خدمات دهی این مرکز، اطلاعاتی در مورد خدمات ارائه شده، میانگین مراجعین در هر قسمت کسب نموده و با تقدیر از پرسنل این مرکز اظهار داشت: خوشبختانه با اجرای طرح تحول نظام سلامت، انقلابی در حوزه سلامت شهرستان ایجاد شده است و اقشار مختلف جامعه از خدمات رایگان این طرح بهره مند خواهند شد.

مصطفی بارگاهی در جریان آخرین اقدامات انجام شده توسط پرسنل بهداشتی و درمانی شهر وحدتیه در خصوص پویش غربالگری فشار خون و دیابت قرار گرفت و از زحمات پرسنل بهداشتی و درمانی مراکز خدمات جامع سلامت تقدیر و تشکر کرد.

معاون سیاسی فرمانداری دشتستان در حاشیه این بازدید اعلام نمود باتدابیر فرماندار محترم شهرستان و همت دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در دهه مبارک فجر ساختمان جدید مرکز جامع سلامت شهر وحدتیه کلنگ زنی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.