×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح ملی شهریاران بستری است برای هم افزایی مدیران و مسئولین و گروه های مردمی در راستای حل مشکلات

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان در تاریخ ۲۹ اذر مطرح شد؛…

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در دستیار فرماندار دشتستان در امر مردمی سازی دولت؛ شهریاران بستری است برای هم افزایی مدیران و مسئولین و گروه های مردمی در راستای حل مشکلات…

عادل احمدی زاده دستیار فرماندار دشتستان افزود؛ در امر مردمی سازی دولت در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان در تشریح طرح ملی شهریاران گفت؛ در راستای پیاده سازی گفتمان مردمی سازی دولت طرح ملی شهریاران در استان بوشهر و شهرستان دشتستان در حال اجرا می باشد.

وی افزود؛ طرح ملی شهریاران داری سه ضلع مدیران و مسئولان؛ حلقه های میانی و گروه های مردمی است.

وی با تشریح اهداف طرح ملی شهریاران گفت؛ اهداف طرح ملی شهریاران گفتمان سازی مردمی سازی در راستای حل مشکلات کشور؛ الگونمایی از ده ها اقدام مردمی سازی انجام شده و انجام ده ها اقدام مردمی سازی جدید با تکیه بر ظرفیت های مردمی و بومی می باشد.

ایشان افزود؛ شهرستان دشتستان ظرفیت های مردمی بسیار بالایی در هم افزایی مردم و مسئولان در حوزه های مختلف فرهنگی؛ اجتماعی و اقتصادی دارد که نیازمند توجه ویژه مسئولین شهرستان می باشد.

وی ادامه داد ؛ مزرعه پرورش جلبک اسپیرولینا شهرستان واقع در روستای دهرود سفلی بخش ارم نمونه بارزی از هم افزایی و مشارکت مردم و مسئولان است که نیازمند الگونمایی این طرح در همه سطوح می باشد.

وی اظهار داشت؛ در اولین اجلاسیه ملی مردمی سازی با حضور ریاست محترم جمهور از طرح ملی شهریاران رونمایی شد‌ و ایشان نسبت به اجرای این طرح با استفاده از ظرفیت های مردمی با تسهیلگری مسئولان تاکید داشتند.

وی افزود؛ همه مدیران و‌مسئولان و گروه های مردمی و حلقه های میانی میتوانند نسبت به ثبت اقدامات و ایده های مردمی با مراجعه به سایت www.shahriaran.ir اقدام نمایند.

وی بیان داشت: آخرین مهلت ثبت اقدامات و ایده ها در این طرح تا ۳۰آذرماه ۱۴۰۲ می باشد.

احمدزاده دستیار

وی در پایان اظهار داشت: بعد از پایان‌دوره‌ فراخوان طرح ملی شهریاران ایده‌ها و اقدامات بارگزاری شده توسط تیم داوری ارزیابی و برگزیده‌های هر بخش در رویدادهای استانی و ملی مورد تقدیر و حمایت قرار خواهند گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.