×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
فضای استان بوشهر با حضور ۵ شهید دفاع مقدس عطرآگین شد/ امروز ۱۵ آذر ساعت ۱۵:۳۰ یک شهید به همت حوزه نجف اشرف برازجان و سپاه دشتستان،استقبال مردم برازجان قرار خواهد گرفت

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، پیکر مطهر پنج شهید گمنام بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر بوشهر تشییع و فضای این استان را عطرآگین کرد تا حضور این شهدا بار دیگر تداعی‌گر دوران دفاع مقدس شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در این ارتباط گفت: …

شهدا پس از تشییع همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، در روستای دهقاید و بوشکان شهرستان دشتستان، شهرک پردیس شهرستان جم، روستای آب‌طویل بوشهر و روستای گلکی شهرستان تنگستان نیز دفن می‌شوند.

همچنین این پنج شهید در مناطق جنگی مهران، بندی‌خان، شلمچه و فکه شناسایی شده و سن این رزمندگان هنگام شهادت بین ۲۴ تا ۴۵ سال بوده است و مراسم تشییع و تدفین شهدا به شکل سراسری در روز شهادت حضرت زهرا انجام می‌شود. 

گفتنی است، امروز ۱۵ اذر یک شهید در برازجان به همت حوزه مقاومت نجف اشرف برازجان ، ستاد بزرگداشت شهدای گمنام دشتستان و سپاه جوادالائمه شهرستان به صورت خودرویی از میدان شهدای خلیج فارس برازجان تا مسجد امام هادی برازجان واقع در بلوار بسیج برازجان توسط مردم برازجان مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.