×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی : در میان انبوه مشکلات مردم و جامعه توان خود را برای ریشه نمایی و حل مشکلات مردم به کار بسته و خواهم بست

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : در نشست خبری روز مجلس با دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان با اصحاب رسانه در ساعت ۳۰ : ۱۵ تاریخ ۱۱ اذر با اصحاب رسانه در مجتمع شهید شاهینی برازجان مطرح شد ….

سید محمد مهدی امیری : به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : نماینده مجلس مردم دشتستان افزود،با قانونهایی که در این چند مدت زمانی که من در مجلس حضور دارم و به مرحله اجرایی رسید ه و تعدادی هم در مرحله ای است که می توانند به مرحله احرایی برسند .

ابراهیم رضایی افزود، طرح مسکن جوانان از بررسی های دنباله دار ما بوده است،که سه قانون در این باره اجرا شد ، مالیات بر خانه های خالی ، برای جلوگیری از احتکار مسکن ،جهش تولید مسکن ، که به واسطه این جهش دولت باید سالانه یک میلیون مسکن تحویل جامعه دهد و در نهایت آخرین مورد از این خطه خطیر جامعه ، قانون کنترل اجاره بهای مسکونی .

وی در ادامه به خدمات انجام شده در مجلس شورای اسلامی افزود، طرح کالابرک، الزام افرادجامانده های یارانه و سهام عدالت و معافیت بر اساس ارزش های افزوده، طرح ساماندهی صنعت خودرو ، و صدور مجوز واردات ، بیمه رایگان و ایجاد صندوق حمایت از بیماران خاص … را برای بهبود مشیّت مردم فعال نمودیم.

مقام مسئول نماینده دشتستان ، در ادامه کارهای انجام شده در مجلس برای مردم افزود،اصلاح ساختار بودجه که قانونمندی شد ، اصلاح ساختار بانک مرکزی،جهش تولید دانش بنیان، مالیات بر سودکری،مبارزه با قاچاق کالا ،جهش تولید مسکن، مانع زدایی از صنعت برق و حمایت از صنایع پاین دستی نفت.

رضایی در بحث قانون گذاری در مجلس در مورد اشتغال افزود، تسهیل صدور مجوزهای کسب کار که از پنجره واحددر حال فعالیت است و به سریعترین زمان کسب و کار شما را ایجاد می نماید و جهش تولید دانش بنیان که حمایت از مخترین جامعه را دنبال می نماید و جهش تولید مسکن به عنوان مادر مشاغل در کشور را نقش آفرینی نموده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد، از خرداد که بنده توفیق خدمت نمودن در این مقام والا را بر خود دیدیدم که راه در بهارستان مردم دشتستان قرار دهم، در باب شفافیت با مردم حیطه خود ، تمامی آرای خود را در همه زمینه ها در فضای مجازی انتشار دادم.

وی ادامه داد، طرح شفافیت قوای سه گانه را در مجلس تصویب نموده ایم و این طرح توسط شورای نگهبان هم پذیرفته شده است و بعد از رفع مشکل این طرح از سمت مجمع تشخیص مصلحت در این مورد قرار دارد که منتظر هستیم، این مورد مجمع تشخیص مصلحت رفع شود و قانون گذاری آن انجام شود .

وی افزود، سوء استفاده اختلاص را در مجلس تصویب شده است و گزارش شود برخورد خواهد شد .

رضایی ادامه داد، در سه سال گذشته پیش از ۴۰۰ درصد وام ازدواج با تصویب مجلس افزایش داشت و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس تصویب شد .

وی افزود،باتصویب مجلس در سه سال اولیه مجلس حقوق بازنشستگان به ۹۰ درصد از شاغلین پرداخت شود و در سال اول این طرح ۹۰ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی بازنشستگان در سال ۱۳۹۹ اختصاص یافت.

وی در باب پیش از یک دهه مطالبات معلمان افزود، اجرای رتبه بندی معلمان و فرهنگیان در مجلس بعد از فراز و نشیب های زمان به کار اجرایی به تصویب رسید و اجرایی شد و اعتقاد من بر این است که دولت با توان خود به این موضوع رسیدگی نماید که رضایت فرهنگیان را داشته باشد.

رصایی افزود، حمایت های مجلس از مادران شاغل ، اتباع افغانه و افزایش حقوق سربازان به حقوق مصوب کارگران رسانده ایم .

مقام مسئول نماینده دشتستان یاداور شده در دروه خدمتی سه ، سال ، نیم و خود به مردم دشتستان ، تعداد ۷۴۳ سئوال از مسئولان کشور ، ۱۱۹۶ تذکر در سامانه مجلس در مشکلات مردم در حوزه های مختلف مکتوب نموده آم و در این مجلس که من افتخاردارم عضو کمیته تحقیق و تفحص از صادرات پتروشیمهای دولتی هستم ، ۸۰ تحقیق و تفحص مورد تصویب و بررسی قرار گرفت و هم اکنون در حال و تفحص در صادرات پتروشیمی دولتی هستیم و بنده در سمت قبلی که عضو امنیت ملی و سیاست خارجی بودم ، این کمسیون نقش نظارتی را بر خود داشت و در سال ۹۹ قانون لغو تحریم ها در این کمیسیون به مرحله اجرایی رسید و معتقدیم که کشور ، امنیت پیشرفت های هسته ای خوبی را تجربه نموده است .

وی در ادامه بیان داشت، من در نوشته ای مکتوب که خواستارجذب جوانان استان بوشهر در صنایع نفت گاز طرح نمودم ، که در کمسیون اصل ۹۰ با طرح من برای نخبه های استان بوشهر در این پروژه موافقت شد و ثمره آن هم این شد که در آزمون ورودی که شرکت نفت فراخوانی نمود جوانان استان بوشهر تمامی امتیازها را برای خود استفاده نمودند .

وی ادامه داد ، نماینده جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه بین المجالس اسلامی بودم و توانستم در این مرحله از زندگانی خود هم نتایج قابل قبولی برای کشور عزیز ایران داشته باشم .

شهرستان بزرگ دشتستان بزرکترین دارایی انها را مردمان و جوانان و متخصصان و نخبگان آن هستند …..

مقام مسئول نماینده دشتستان افزود : با مجموعه اقداماتی که در این خطه از استان بوشهر انجام شده است کار یک فرد و نهاد نبوده است و مجموعه ای در کنار هم کارهای دشتستان را متحول نموده ، تا کارهای بزرگ عمران و آبادی در حوزه‌های مختلف در آن انجام شده است

نماینده مجلس در جمع اصحاب رسانه این محفل افزود، بهربری حد اکثری سهمیه های استخدام در پارس جنوبی مردم استان بوشهر از بودجه نفت مطالبات ما بوده است و خواهد بود و من به طور مثال چند آمار از بودجه نفت اعلام دارم ، ما در دشتستان ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای جاده راه نمازگاه و سد دهرود اختصاص داده و سد دالکی ۶۵ میلیارد تومان ، ۶۰۰ میلیارد تومان برای آزادراه بوشهر و شیراز از بودجه نفت و مصوبه صفر ریس جمهور برای استان است که به دشتستان اختصاص یافته است .

وی ادامه داد، پیچ های ورودی خطرناک به برازجان در آینده نزدیک با هزینه بودجه نفت ، موردی می توان به آن اشاره نمود با هزینه ۱۵ میلارد تومانی بازسازی خواهد شد و در باره حقوق بازنشستگان باید با توافق هایی که با دولت انجام شود،تا مشکلات بازنشستگان ما هم مرتفع شود، شورای نگهبان باید اشکالات حقوق ها را اعلام دارد تا تصویب آن سریعتر به انجام برسد.

نماینده دشتستان افزود ، بیمارستان ۱۷ شهریور ، از ابتدای ورود به این کسب خدمتی برای مردم دشتستان برای ما دارای اهمیت بوده و توجه ویژه ای برای ما دارد و ، وزیر بهداشت و جهاد کشاورزی و معاون ریس جمهور که به نمایندگی از دولت به دشتستان سفر نموده بودند ، برای بازدید و فعال نمودن از این پروژه و کمک به اتمام آن با این دوستان در محل احداث حاظر شدیم و پیمانکار فاز ۲ بیمارستان با هزینه فراهم شده آماده است ، که کار بازسازی دوباره انجام خواهد شد و، وضعیت بهداشت درمان مطلوب نیست ، یک بیمارستان به تنهایی برای مردم شهرستان دشتستان با جمع افغانه های آن که به بیش از ۳۰۰ هزار نفر و با شهرستان های اطراف بیش از ۵۰۰ هزار نفز می رسد کافی نیست و باید بیمارستان دوم در شهرستان راه اندازی شود و باید در این محفل اعلام دارم که مجوز احداث بیمارستان شبانکاره امسال دریافت نمودیم و باید بیمارستان ۱۷ شهریور با طراحی زیبا و مناسبی که دارد راه اندازی شود.

نماینده دشتستان در ادامه افزود، بیمارستان شهید گنجی اورژانس آن در حال توسعه است و از طرح مسئولیت سیمان دشتستان برای اولین بار مبلغ ۵ میلیارد تومان را برای توسعه بیمارستان گنجی برازجان قرار داده ایم که این مبلغ به حساب دانشگاه علوم پزشکی بوشهر وایز شده است ، با دستگاهای پیشرفته که به دشتستان اختصاص یافته است و انشالله با تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور مشکلات درمانی دشتستان کاهش یابد…

مقام مسئول نماینده دشتستان در پایان اشاره ای هم به بحث آب دشتستان افزود، سد دالکی شهرستان دشتستان آب کشاورزی و شرب ما را تامین حواهد نمود و این مایع زندگی ما در حال حاضر از شهرستانهای مجاور و یا خط کوثر تامین می شود و سد دالکی در حال حاظر نزدیک به ۶۰ درصد پیشرفت دارد که پیمانکار پروژه قول پاییز سال بعد داده است که آبگیری و ، وارد مدار شود و از سال ۱۴۰۴ مردم اثر آن را در زندگی خود مشاهده می نمایند،در ارتباط با راه بوشکان به برازجان یا کلمه به ننیزک با اعتبار از محل کمک های نفت و بخش دیگری از راه داری با مکاتباتی که با تهران داشته ایم در آینده نزدیک پروژه را فعال خواهیم نمود …

وی در مورد اتباع بیگانه افزود ، این مسئله مرتبط به سطح ملی است و می طلبد که به طور جدی در مجلس و دولت افغانستان درباره آن تصمیم اتخاذ شود .

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید. عکاس سید محمد مهدی امیری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.