×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
امام جمعه دشتستان:حضرت زینب (س) عابده آل علی است

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام حجته الاسلام مصلح در این مراسم ضمن عرض تبریک میلاد فرخنده حضرت زینب کبری (س) بیان داشت: بی‌شک بزرگترین وسیله برای تقرّب به‌ درگاه پروردگار متعال و وصول به‌ مقام قرب و کمال، عبادت و بندگی در پیشگاه مقدس اوست و عابده آل علی از القاب حضرت زینب (س) است….

وی در ادامه افزود: عبادت در این خاندن امری بدیهی است، امام زین العابدین (علیه‌السّلام) در روز و شب، هزار رکعت نماز می‌گزارد و در اکثر اوقات عمر شریف‌شان روزه داشتند اما همچون جد بزرگوارشان امیر المومنین (علیه‌السّلام) چون خداوند تعالی را سزاوار عبادت می‌دانستند، به عبادتش می‌پرداختند.

امام جمعه دشتستان با بیان اینکه عابده آل علی در حادثه کربلا ولو نشسته، نماز شبش را ترک نکرد، گفت: حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) در عبادت ثانی حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) بود، تمام شب‌ها را به عبادت، تهجّد و تلاوت قرآن سپری می‌کرد، حتّی در شب یازدهم محرم با آن همه خستگی و فرسودگی و مشاهده آن همه آلام روحی نماز شب خود را خواند.

 

وی در ادامه ضمن برشمردن جنایات رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی در کشتار بی رحمانه ملت مظلوم فلسطین اظهار داشت : کجایند سازمان های بی خاصیت بین المللی که از این نسل کشی جلوگیری کنند؟ کجایند منادیان حقوق بشر تا جنایات اسرائیل غاصب را محکوم و با آن برخورد نمایند؟ چرا سران کشورهای اسلامی صادرات کالاهای خود به اسرائیل را متوقف نمی کنند؟

گفتنی است در پایان این مراسم توسط امام جمعه دشتستان از خدمات چندین ساله حجت الاسلام علی نوروزی امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) واقع در بلوار امام خامنه ای خیابان گلزار تجلیل بعمل آمد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.