×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر: از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه به استان بوشهر،تاکنون ۶۲ طرح به مبلغ ۲ هزار و ۳۴۷ میلیارد ریال تصویب شده است

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ علی باستین در کمیته استانی بررسی تبصره ۱۸ قانون بودجه از تصویب طرح‌های اقتصادی در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنعت، معدن و تجارت ، فناوری و دانش‌بنیان از محل تبصره ۱۸ در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد.

وی با بیان اینکه ۴۴۴ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه به استان بوشهر ابلاغ شده است گفت: از محل این تبصره تاکنون ۶۲ طرح به مبلغ ۲ هزار و ۳۴۷ میلیارد ریال تصویب شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان بوشهر از تصویب طرح‌های جدید برای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ خبر داد و تصریح کرد: در جلسه امروز نیز ۳۱ طرح به مبلغ ۲ هزار و ۱۳۷ میلیارد ریال مصوب شد.

باستین با بیان اینکه در مجموع تاکنون ۹۳ طرح در زمینه‌های مختلف برای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ مصوب شده است گفت: برای اجرا این طرح‌ها در مجموع بیش از ۴۴۴ میلیارد تومان تصویب شده است.

وی، تسهیلات تبصره ۱۸ برای حل مشکلات واحدهایی تولیدی و راه‌اندازی طرح‌های جدید حائز اهمیت بر شمرد و خاطرنشان کرد: تبصره ۱۸ یک ظرفیت قانونی است و انتظار می‌رود از این ظرفیت برای رونق و پایداری واحدهای تولیدی استفاده بهینه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با تأکید بر همکاری همه دستگاه‌‌ها و بانک‌ها برای جذب تسهیلات تبصره ۱۸ بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای اقتصاد دانش‌بنیان در استان زمینه جذب حداکثری تسهیلات تبصره ۱۸ فراهم شود. روبط عمومی استانداری بوشهر 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.