×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بخشدار شبانکاره،در دولت سیزدهم تاکنون در راستای طرح شهید سلیمانی بیش از دو هزار چمن مصنوعی در سطح مدارس کشور اجرا شده است

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی دبیرستان شبانه روزی باقرالعلوم(ع) روستای خلیفه افتتاح شد.

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام، عصر دوشنبه ۱ آبان ماه۱۴۰۲ چمن مصنوعی دانش آموزی طرح سردار شهید قاسم سلیمانی دبیرستان باقرالعلوم روستای خلیفه با حضور ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره، مهدی عباسیان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش به همراه محمد حیاتی مشاور مدیر کل، صادق عبداللهی رئیس اداره تربیت بدنی و سلامت اداره کل و کورش رستمی رئیس آموزش و پرورش منطقه شبانکاره و سایر مسئولان افتتاح گردید.

ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره در حاشیه این مراسم بیان داشت: در دولت سیزدهم تاکنون در راستای طرح شهید سلیمانی بیش از دو هزار چمن مصنوعی در سطح مدارس کشور اجرا شده است و در بخش شبانکاره دو زمین چمن درون مدرسه ای در دو روستای بخش به بهره برداری رسیده اند و سه زمین چمن درون مدرسه ای دیگر در سه روستا بخش در سال جاری انجام خواهد شد.


حسینی افزود: این طرح ملی توسط آموزش و پرورش با مشارکت خیرین و دهیاری ها در مدارس صورت می پذیرد که از اقدامات مهم در راستای سلامتی، افزایش نشاط اجتماعی، کشف استعدادها و یکی از بهترین راه های کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

در پایان از تعدادی دانش آموزان روستا خلیفه که در مسابقات منطقه ای و استانی صاحب مقام شده بودند تجلیل به عمل آمد.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.