×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار برازجان:ورزش یک ضرورت و یک نیاز برای هر انسانی است که میتواند ضامن سلامتی، اعتماد به نفس، نشاط و پویایی بیشتر برای جسم و روح و زندگی هر چه بهتر باشد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش بدین شرح اعلام شد …

ورزش در زمینه ی جسم و روح، فضای جدیدی در زندگی انسان باز میکند و توانایی و تندرستی و اراده قوی به افراد می‌بخشد. امام خامنه ای (مدظله العالی)

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ورزش یک ضرورت و یک نیاز برای هر انسانی است که میتواند ضامن سلامتی، اعتماد به نفس، نشاط و پویایی بیشتر برای جسم و روح و زندگی هر چه بهتر باشد.

امروزه ورزش یک امر بسیار ضروریست که بایستی در جهت توسعه ی آن تلاش همگانی انجام شود و اقشار مختلف جامعه را به سمت آن تشویق کرد، همانگونه که رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) ورزش را یک فریضه ی عمومی برای همه می داند تا در کنار آن به سلامتی و حفظ نشاط برسیم.

اینجانب ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به تمامی فعالان در این عرصه، به ویژه تمامی ورزشکاران و قهرمانان ملی و بین المللی شهر برازجان که موجب افتخار آفرینی برای مردم و شهر گردیده اند، از درگاه خداوند منان سلامتی، بهروزی، موفقیت و توفیقات همگان را در راه اعتلای ورزش کشور عزیزمان مسئلت می نمایم و امید دارم شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش ورزشکاران عزیز باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.