×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار برازجان؛از مظلومیت و بی گناهی مردم فلسطین هر چه بنویسیم کم است و چیزی از درد و اندوهی که جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر اسرائیل بر آنان وارد میکند

به گزارش سایت و پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام متن پیام شهردار برازجان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله و بمباران بیمارستان غزه و کشتار کودکان، زنان و مردان بی دفاع فلسطین بدین شرح اعلام شد….

بســــــــــم الله القاصـــــــــــــم الجبــــــــــــارین

از مظلومیت و بی گناهی مردم فلسطین هر چه بنویسیم کم است و چیزی از درد و اندوهی که جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر اسرائیل بر آنان وارد میکند کم نمیشود، امروز جهان و جهانیان بیش از پیش با چهره پلید جنایت و نسل کشی رژیم کودک کش اسرائیل آشنا شدند. این رژیمی که به قتل عام افراد بیگناه و بی پناه فلسطین پرداخت و به زنان و کودکان بی دفاع در بیمارستان غزه حمله کرد به لطف پروردگار نابود خواهد شد.

این فاجعه بارترین جنایت صهیونیست هاست که نه تنها دل همه ی ایرانیان بلکه قلب تمامی بشریت از این جنایت وحشیانه داغدار شد. به فضل خداوند تبارک و تعالی رهایی کامل فلسطین عزیز و نابودی این رژیم کودک کش نزدیک است.

اینجانب ضمن همدردی با مردم مظلوم غزه، از خداوند منان آرزوی نابودی و برچیدن ظلم و ستم این رژیم غاصب و رهایی قبله اول مسلمین جهان از شر اشغالگران صهیونیستی را خواستارم.

مرتضی قدوسی
شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.