×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نویسنده کتاب قصه ی قهرمان مادر بزرگ : در تمامی جلسات که در اقساء نقاط کشور برگزار می شود باید بخشی را به معرفی کتاب بگذارند که جبهه فرهنگ انقلاب اسلامی در این کار پیشرو است

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در حاشیه نشست بین‌الملل :نویسنده بوشهری کتاب جدیدش را با توجه به حساسیت اوضاع مردم مظلوم فلسطین و خاورمیانه به فعالیت حوزه بین المللی تقدیم کرد .

مسعود عرب زاده ضمن تقدیر از حجت الاسلام میثم دهقان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در برگزاری نشست پیرامون فلسطین بخصوص مردم بی پناه غزه ، ضمن محکومیت جنایات صهیونیسم کودک کش خاطرنشان کرد :به قول امام( ره )فلسطین پاره تن اسلام است….

حضور نویسنده و ارائه آثار خود در رویدادهای مهم تاریخی ، سیاسی ، مذهبی،حماسی،دفاع مقدس و ..بسیار حائز اهمیت، برای معرفی کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی دارد و به گونه ای که نویسنده و کتاب را به مخاطب می شناساند که جامعه خود را نیازمند آن اثر می داند .

مسعود عرب زاده با اشاره به نشست حوادث بین المللی و نقش مقاومت۷۰ساله مردم فلسطین و دفاع به حق خود از سرزمین ابا و اجدادی خویش با حضور فعالین بین الملل و مسولین استانی در رابطه با معرفی تازه ترین کتاب خود گفت : « قهرمان قصه ی مادر بزرگ» به معرفی رشادت های شهید رئیسعلی دلواری و دیگر همرزمان در رابطه با تجاوز انگلیسی ها به این خطه قهرمان پرور می پردازد، که در این جلسه پیرامون رشادت های مردم استان بوشهر پرداخته شد .

نویسنده قصه ی قهرمان مادر بزرگ یادآور شد : در تمامی جلسات که در اقساء نقاط کشور برگزار می شود باید بخشی را به معرفی کتاب بگذارند که جبهه فرهنگ انقلاب اسلامی در این کار پیشرو است .

وی یادآور شد : حضور نویسنده قطعا در جلسات تحلیل سیاسی ، رویدادهای بین الملل باعث تقویت مباحث فکری و نظری خواهد شد.
مسعود عرب زاده در رابطه با آخرین نوشته های خود ضمن اشاره به شخصیت بین المللی شهیدشاخص مبارزه با استکبار جهانی،آمریکای سلطه گر نادر مهدوی یادآور شد : نگارش قصه کودکانه شهید نادر مهدوی به نام « بزرگترین روزنامه دیواری دنیا » به پایان رسیده و مرحله تصویرگری است .

شایان ذکر است ؛ در این نشست…

حجت الاسلام براتی دبیر مجمع بین المللی ، حجت الاسلام میثم دهقان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ، مهدی ، حیدری مدیر کل صداو سیمای مرکز بوشهر ، روح الله اسماعیلی دستیار ویژه استاندار در امور مردمی سازی دولت ، امام جمعه موقت دلوار حجت السلام کارگر، حجت السلام طاهر خلف پور ،مسول بین الملل جبهه فرهنگی ، حجت السلام محمد سلیمانی ، مسول امر به معروف و نهی از منکر جبهه فرهنگی ، حجت السلام زیارتی ، شفیعی اهل « نیجریه » حمزه نظارت،محمد باقر سلیمی…حضور داشتند . 

منبع خبر ؛ سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام 

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نموده و عکس را در مکان فضای مجازی مورد علاقه خود استفاده نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.