×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست مسئولین کمیته های تخصصی و اعضاء ستاد نماز جمعه دشتستان در فرمانداری برازجان برگزار شد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : نشست مسئولین کمیته های تخصصی و اعضاء ستاد نماز جمعه دشتستان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین مصلح امام جمعه دشتستان ، با حضور حجت الاسلام یعقوب بهمنیاری مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان بوشهر، احمد بنافی فرماندار و معاونین، فعالین فرهنگی مذهبی و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی دشتستان در سالن اجتماعات فرمانداری برازجان برگزار شد .

امام جمعه دشتستان ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و قرائت وظایف اعضای ستاد نماز جمعه اظهار داشت : هویت ستادهای انقلابی نماز جمعه بر اساس هویت معنوی مبتنی بر سعی و تجمع مردم مومن است …

حجت الاسلام مصلح افزود : از ویژگی‌های بارز ستاد پاسداری از ارزشهای معنوی و ایفای نقش در مواقع مورد نیاز انقلاب اسلامی می باشد .
وی گفت: خواندن نماز جمعه موجب تلطیف روح و جان، پاک شدن دل از آلودگی های گناه و زدودن زنگار معصیت از قلب می شود . از نظر اجتماعی و سیاسی نماز جمعه یک کنگره عظیم هفتگی است که بزرگترین کنگره اسلامی بعد از حج ابراهیمی است .

فرماندار دشتستان نیز در این نشست ساختار حاکمیتی جمهوری اسلامی را همواره یک ساختار مترقی عنوان کرد و بیان داشت : نمازهای جمعه همواره در راستای تقویت و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش قدم بوده است ….

احمد بنافی با بیان اینکه تشکیل کمیته دستگاهی و شورای مشورتی کمک به مدیریت نماز جمعه می کند افزود : در چارچوب مشورت نشان دادیم که نظام ما هماهنگ است و احتیاج به یک طراوت و تنوع دارد تا بر مبنای تحولات پیش رویم ….

ایشان خطاب به متولیان ستاد نماز جمعه گفت : هنرمندانه و خلاقانه مردم را دعوت کنید که چگونه و چه فضایی را در محیط نماز جمعه خلق کنیم تا محور مسائل مربوط به حوزه های اجتماعی – سیاسی – اعتقادی شود .

در پایان جلسه احکام و شرح وظایف کمیته های تخصصی و اعضاء ستاد نماز جمعه توسط مسئولین استان و شهرستان تقدیم آنان گردید .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.