×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسابقات والیبال گرامیداشت هفته دفاع مقدس با قهرمانی دورودگاه به کار خود پایان داد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : پایگاه اطلاع رسانی دورودگاه ؛ این مسابقات با حضور ۴ تیم شامل شهدای والیبال دورودگاه ، آرمان دشتستان ، شهدای والیبال آبپخش و هیئت والیبال سعدآباد به میزبانی دورودگاه در سالن ورزشی شهدای این روستا برگزار شد که در پایان هیئت والیبال دورودگاه در فینال این دوره از رقابت ها با نتیجه ۲ بر یک هیئت والیبال آبپخش را شکست داد و فاتج این دوره از رقابت ها شد .

تیم های هیئت والیبال آبپخش ، هیئت والیبال سعدآباد و آرمان دشتستان نیز به ترتیب به مقام های دوم تا چهارم دست یافتند .

در پایان رقابت ها جناب آقای کاویانی مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت سپاه حضرت جوادالائمه دشتستان بیان داشت : ورزش به عنوان رکن اساسی بسیجیان جامعه بوده و همواره انگیزه مضاعفی را به ورزشکاران می دهد .

وی ادامه داد : روستای دورودگاه پیشینه بسیار خوبی در ورزش والیبال داشته و همواره به عنوان پای ثابت رقابت ها حضور داشته است و گواه آن حضور بازیکنانی از این روستا در رقابت های استانی ، کشوری و ملی هستیم .

مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت سپاه حضرت جوادالائمه دشتستان در پایان ضمن تقدیر از ورزشکاران از برگزاری رقابت های والیبال در آذر ماه سال جاری خبر داد و گفت : این رقابت ها ۵ آذر ماه همزمان با هفته بسیج با حضور ۲۰ تیم برگزار خواهد شد .

در این مراسم از زحمات سید محمد حسن (ابوذر) موسوی به عنوان مسئول برگزار کننده مسابقات بخش آقایان و خانم درافتاده به عنوان مسئول برگزار کننده رقابت ها در بخش بانوان تجلیل شد .

همچنین سید محمد مهدی موسوی مطلق به عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها انتخاب شد .

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نماید ، تا تصویر باز شود و در مطلب مناسب خود با ذخیره عکس مورد علاقه خود از آن در هر محیطی از فضای مجازی که دوست دارید استفاده نمایید..

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.