×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار بخشدار مرکزی دشتستان با مردم خونگرم روستای نینیزک

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، شامگاه چهارشنبه ۱۲ مهر ماه، هادی عدالت بخشدار مرکزی دشتستان در حسینیه شفاء روستای نینیزک پای صحبت های مردم این روستا نشست.

هادی عدالت باتبریک هفته وحدت ابراز کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات دولت سیزدهم مبنی بر حضور مدیران در جمع مردم، یکی از برنامه های هفتگی ما دیدارهای رو در رو با مردم روستاهای بخش مرکزی شهرستان است.

عدالت ضمن شنیدن مشکلات مردم روستای نینیزک در حوزه آب، مشکلات آموزشی و آماده نبودن مدرسه روستا، قول داد پیگیری لازم را انجام داده و در صورت نیاز جلسات مشترکی با حضور آبفا، آموزش و پرورش، دهیاری و شورای اسلامی روستای نینیزک برگزار کند.

درپایان مقرر گردید دهیار روستا از بودجه دهیاری در حوزه آموزش نیازمندی های اولیه مدرسه روستا را تامین کند و با تشکیل اتاق فکری متشکل از جوانان، نخبگان و صاحب نظران روستا، مشکلات را پیگیری کنند.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نماید ، تا تصویر باز شود و در مطلب مناسب خود با ذخیره عکس مورد علاقه خود از آن در هر محیطی از فضای مجازی که دوست دارید استفاده نمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.