×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 21 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
چهارمین نشست و همفکری کانون های آجا ( ارتش جمهوری اسلامی ایران )‌ برگزار شد

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ چهارمین جلسه دورهمی پیشکسوتان آجا با محوریت نشست دوره همی نیرورهای آجا( بازنشسته های ارتش جمهوری اسلامی ایران)،اولین گردهمایی کاندیدای کانون بازنشستگان آجا،شامگاه چهارشنبه ۱۲ مهر ماه، با حضور اقای وحید مصدق عضو شورای اسلامی شهر برازجان و جمعی از بازنشستگان آجا در سالن اجتماعات پژوهش سرای متقین براززجان در ساعت ۲۰ شب برگزار شد.

“سید محمد مهدی امیری”جلسه دورهمی نیروهای باز نشسته آجا به منظور زنده نگاه داشتن خاطره جنگ هشت سال دفاع مقدس و اتحاد بین اعضا نیرو های بازنشسته آجا که بیش از پیش مستحکم تر شود برگزار شد .

بنا به این گزارش مجری این برنامه آقای خشایار رستمی و سخنرانان این جلسه اقایان حاج علیرضا قاسمی، عبدالرحمان برزگر و سخنور ویژه این مراسم سید مهدی حسینی کاندید مجمع انتخاباتی پیشرو سال ‌جدید کانون‌های آجا‌ ( ارتش جمهوری اسلامی )‌ و پایان بخش مراسم اقای ابراهیم زمانی سخنانی را بیان نمودند. عکاس سید محمد مهدی امیری

علی رضا قاسمی، دبیر گردهمایی با بیان اینکه اولین مطالبه گر جدی پس از انتخابات و پیروزی خود و حامیان، سید مهدی حسینی در دشتستان هستم، گفت : دشتستان دارای ظرفیت های فراوانی است که می‌توان با تجمیع آن در اقدامات آینده کانون، بهره جست و در توانمند سازی پیشکسوتان آجا استفاده نمود.

عبدالرحمن برزگر از چهره های فرهنگی آجا نیز در این گردهمایی اظهار کرد : استفاده از منابع انسانی، مالی و فیزیکی برای دستیابی به اهداف هر سازمانی از طریق اجرای برنامه ریزی و سازماندهی نیروهای توانمند رهبری و کنترل عملکرد ها در افزایش کارایی موثر میباشد ، که این مهم در کانون مغفول مانده است.

برزگر ادامه داد : در محورهای مختلف در مجمع نمایندگان از حقوق بر باد رفته دفاع کنند و اهداف خود را در کوتاه مدت و بلند مدت تدوین و اجرایی نماید.

سید مهدی حسینی کاندید منتخب کانون بازنشستگان نیز در همایش گفت : خودم را به عنوان یک سرباز میدانم و ۳۵ سال خدمت کردم، می‌دانم و اکنون با پیشنهاد و جمع کثیری از همکاران در انتخابات شرکت کردم و همه توان خودرا برای رونق بخشی به کانون صرف خواهم کرد.

حاج ابراهیم زمانی نیز در پایان این مراسم، اهم فعالیت های یکساله ستاد انتخاباتی استان بوشهر از جمله….

نشست های متعدد در سطوح مختلف با صاحب نظران استانی و کشور و همچنین فعالیت های مجازی و تولید محتوا و آگاه‌سازی به منظور حضور حداکثری در انتخابات را، یادآور شد وافزود : نیاز و ضرورت تغییر پس از ۱۵ سال را بیش از پیش می‌توان احساس کرد، بازنگری در قوانین و اساسنامه از خواسته های به حق پیشکسوتان آجا است.

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نماید ، تا تصویر باز شود و در مطلب مناسب خود با ذخیره عکس مورد علاقه خود از آن در هر محیطی از فضای مجازی که دوست دارید استفاده نمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.