×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در برازجان برگزار شد

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛در هفته دفاع مقدس صبح روز چهارشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۲، با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان، امام جمعه دشتستان، جمعی از مسؤولین شهرستان و دانش آموزان اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی از طرف ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در حسینیه اعظم برازجان برگزار شد.

دکتر احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان، در اجتماع بزرگ جوانان و بسیجیان این شهرستان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهداء و ایثارگران را گرامی داشت و تصریح کرد: حضور مردم از هر قومیت و جناحی در دفاع از تمامیت ارضی ایران در دوران دفاع مقدس، یکی از نمونه‌های بارز یکپارچگی، وحدت و انسجام ملت ایران بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مقاومت، صبر و شکیبایی در برابر مشکلات رمز پیروزی و سند پرافتخار اسلامی در همه اعصار است و مبارزه با فساد و عدالت‌خواهی نقشه راه است و این دو مهم باید در جامعه برقرار شود و منحصر به هیچ جناح سیاسی نیست.

وی ادامه داد: آنچه امروز بیش از هر زمان دیگری مسلمانان به آن نیاز دارند، وحدت زیر پرچم ولایت، فارق از تفاوت نگرش است.

فرماندار دشتستان استحکام، اتحاد و برادری در جامعه اسلامی در دنیای امروز را یک ضرورت دانست و گفت: چنانچه به این مهم توجه نداشته باشیم در برابر توطئه‌های دشمنان شکست خواهیم خورد.

بنافی از وحدت بین مسلمانان به عنوان یک سرمایه بزرگ در مقابل بدخواهان و تفرقه افکنان یاد کرد و بیان داشت: اتحاد و همبستگی بین آحاد مردم، دشمنان را به خشم و وحشت انداخته و مایه مباهات مسلمانان شده است.

وی اظهار کرد: اگر چه شهدا امروز بین ما نیستند، اما امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون فداکاری آنان است که جان خود را با تمام وجود در طبق اخلاص گذاشتند و در راه اسلام، حفظ نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور فدا کر‌دند.

سرهنگ ستار یحیایی جانشین سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در اجتماع بزرگ جوانان و بسیجیان شهرستان دشتستان بیان کرد: عزت، قدرت، توان، عظمت و اقتدار کنونی، حاصل خون شهدای عزیزمان است.

وی گفت: اگر انقلاب اسلامی توانسته با فضل الهی فتوحات بسیاری داشته باشد، ثمره فتح الفتوحی است که شهدای عزیزمان با پا گذاشتن روی نفس و فدا کردن جانشان در راه اسلام، انجام دادند و اسلام این گونه به ثمر رسید و بیمه شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ظرفیت بزرگی برای ما بود تا جوهره برخی از انسان‌ها شکوفا شود؛ این جوهره را انقلاب اسلامی و امام راحل در اختیار ما قرار داد…..

یحیایی بیان کرد: شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند و حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف و آرمان‌های بلند شهیدان است. خبرگزاری بسیج دشتستان 

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نماید ، تا تصویر باز شود و در مطلب مناسب خود با ذخیره عکس مورد علاقه خود از آن در هر محیطی که دوست دارید استفاده نمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.