×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تجلیل از دو قهرمان کشوری جودو برازجان + فیلم

سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان ، در بعد از نماز مغرب و عشا مورخه ۲۱ مرداد ، در سالن ورزشی جودو شهید سلیمانی کانون امام خمینی برازجان با حضور  سید محمد جواد مهدوی مرتضوی مسول هیئت جودو و دفاع شخصی دشتستان ، سروان پاسدارقاسم کاویانی مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان ، اقای حسین پور ریاست ورزش و جوانان شهرستان دشتستان به همراه مسئولین حضور یافته از روستای بنداروز برازجان و دیگر هنرجویان از دو ورزشکار مسابقات کشوری جودو به نام استاد این کلاس حمید خجسته و امیر محمد نیکخواه دستیار ایشان در این کلاس اموزشی جدو از این دو قهرمان توسط بسیج ورزشکاران ،اداره ورزش ، هیئت جودو ،  شهرستان دشتستان و پست بانک بنداروز تجلیل به عمل آمد….

به گزارش سایت پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ سروان پاسدارقاسم کاویانی مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان امشب ضمن تبریک و دیدارباقهرمان رشته جودودرمسابقات کشوری بااشاره به ضرورت ترویج روحیه ایثاروپهلوانی درجامعه اظهارداشت:….

ایران پیش ازهرآن چیزنیازمندترویج روحیه ایثارازخودگذشتگی ومجاهدت است.حوزه ورزش یکی ازبخش های است که می توانددرکنارورزش های قهرمانی به ارائه آموز های پهلوانی، اخلاقی ومعنویت به قشرهای جوان ونوجوان اقدام کند ….

وی افزود ، برهمین اساس یکی ازبرنامه هاوسیاست های اصلی بسیج ورزشکاران نقش افرینی دراین خصوص است.

همچنین در این مراسم از دو خبرنگار بسیجی در حوزه ورزشی، سید محمدمهدی امیری وابوالفضل قاسمی و  بمناسبت روز خبرنگار تقدیر بعمل آمد…

توجه داشته باشید که دوستان همراه سایت برازجان سلام برای دیدن تصاویر با کیفیت اصلی روی عکسی که دوست دارید آن را ببیند ، به آرامی لمس نماید ، تا تصویر باز شود و در مطلب مناسب خود با ذخیره عکس مورد علاقه خود از آن در هر محیطی که دوست دارید استفاده نماید. عکاسان سید محمد مهدی امیری و ابوالفضل قاسمی

فیلم این مراسم که توسط سید محمد مهدی امیری در انتهای گزارش تصویری ضبط شده است انتهای تصاویر ببیند.

برای تماشای و دانلود این فیلم به نوشته زیر مراجعه کنید …

https://aparat.com/v/zjvLV

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.